OP OP! Historia o tym, jak kupiliśmy BMW F30 po najniższej cenie rynkowej na sprzedaż.
Przed zakupem samochodu sprawdziliśmy kod VIN. Uszkodzenia w USA były niewielkie, dotyczyły tylnej i przedniej części. Na rok 2021 po USA samochód miał jednego właściciela, który naprawił go po imporcie.
Po zakupie to F30 miało pewne niuanse techniczne i wizualne. Po sprawdzeniu karoserii miernikiem grubości farby okazało się, że prawe nadkole było prostowane i miało 400 mikronów, szpachla na prawej kolumnie 2000-4000 mikronów, tylne prawe drzwi również miały szpachlówkę o grubości 4500 mikronów, a lewe przednie nadkole było malowane na 400-500 mikronów.
Wersja wyposażenia: reflektory ksenonowe, dostęp bezkluczykowy, podgrzewana kierownica i podgrzewane fotele wokół, parktroniki wokół.
Niuansy: do wymiany przednie amortyzatory oraz tarcze hamulcowe z klockami wokół. Wiele kwestii dotyczy folii, którą warto by było wymienić.
Samochód jest wyposażony w silnik N20 z przebiegiem 130 000 km. Przy 115 000 km została wymieniona łańcuch rozrządu. Samochód przejdzie remont zawieszenia i wymianę tarcz hamulcowych/klocków, po czym zostanie wystawiony na sprzedaż.

Comentarios