OP OP! Opowiemy o imporcie BMW G30 540 z USA.
Właściciel chciał sprowadzić G30 w dobrej wersji wyposażeniowej, oszczędzając na imporcie i renowacji, był gotowy poczekać na odpowiednią ofertę.
Samochód został zamówiony na kilka miesięcy przed pełnoskalową inwazją na Ukrainę i miał przypłynąć na Ukrainę 8 marca, ale dostarczono go dopiero w czerwcu. Licytacja została wygrana za 12 500 $, model z 2017 roku, z przebiegiem 107 000 km.
Koszt transportu:
2000$ – przekierowanie kontenera do Polski.
850$ – opóźnienie i otwarcie kontenera.
700$ – transport z Polski do Kijowa.
5600$ – odprawa celna.
Uszkodzenia dotyczyły przedniej części pojazdu: uszkodzony został kapot, reflektor, kratka, zderzak, a krawędź błotnika została wygięta. Koła były lekko ustawione w różne strony z powodu usterek zawieszenia. Wszystkie systemy bezpieczeństwa w środku zostały uruchomione, przednia szyba pękła, a wszystkie chłodnice zostały uszkodzone.
Wersja wyposażeniowa: M-paket, reflektory LED adaptive, domykacze drzwi, system kamer 360°, wyświetlacz head-up, M-kierownica, silnik B58.
Koszt części do G30:
Błotnik – 100$
Kapot – 500$
Prawy reflektor – 650$
Przednia płyta montażowa – 150$
Zderzak kompletny – 300$
Po weryfikacji i diagnostyce samochodu na podnośniku, odkryto uszkodzony przedni prawy dysk koła, przeciętą rurę hamulcową, dwie pęknięcia w przednim podwoziu, złamaną stopę silnika, wygięty przedni prawy poprzeczny wahacz, a także kilka uszkodzeń w tylnym zawieszeniu.
Po naprawach technicznych w naszym warsztacie, samochód pojedzie do lakierników na malowanie i prostowanie elementów nadwozia.

Comments