OP OP! Artykuł o BMW M5 F90. Porozmawiajmy o imporcie z USA, naprawach, tuningu, emocjach i wrażeniach w porównaniu do G30 540i.
Samochód został zamówiony miesiąc przed pełnoskalową inwazją na Ukrainę, przywieziony przez Litwę.
Cena w USA wyniosła 35 750 $, z uszkodzeniem przedniej części auta i brakiem przednich świateł. Po przyjeździe na Ukrainę podjęto decyzję o natychmiastowym przekształceniu auta na wersję po liftingu, zainstalowano nowe światła przednie i tylne.
Koszt części:
- Przednie światła Laser: – 4500$
- Przedni zderzak po liftingu – 1600$
- Chłodnica, kaseta, wspornik, wentylator – 5000$
- Maglownica – 1600$
- Maskownica i błotnik
Ostateczny koszt samochodu po liftingu wyniósł 95 000$.
Wrażenia z jazdy:
Samochód jest twardszy w jeździe w porównaniu do G30, fotele są wygodne z wieloma ustawieniami, wnętrze wygląda ciekawie i stylowo, wszystko jest czytelne, dynamika jest godna uwagi, ponieważ pod maską znajduje się 600 KM, a dźwięk wydechu jest przyjemny i odpowiednio głośny.
Wnętrze: wszystko, co było możliwe, zostało obite skórą NAPA, ciemny chrom z wstawkami z włókna węglowego wygląda świetnie, sufit jest czarny z alcantary, fotele z ogrzewaniem, masażem i wentylacją.
Samochód jest uniwersalny, z dużym potencjałem tuningu, na STAGE 2 można uzyskać ponad 800 KM.
Różnice między liftingiem a przed liftingiem:
Główna część konstrukcyjna nadwozia nie różni się wizualnie, maska jest inna, ponieważ dodano krawędzie.

Na błotnikach znajdują się wloty powietrza.

Tył różni się innymi światłami.

Tylny zderzak różni się dyfuzorem i podwójnym wydechem.

Podsumowanie: Samochód wygląda świetnie, ma świetne opcje i materiały we wnętrzu, jest dość komfortowy. Dynamika auta jest oszałamiająca, na światłach na pewno "nie zostaniesz w tyle ", łatwo można także driftować, wyłączając napęd na wszystkie koła, przyjemny dźwięk wydechu i wiele innych zalet.

Comments