OP OP! Artykuł o tym, jak nasz elektryk zamienił BMW F30 na jeden z najbardziej problematycznych nadwozi BMW, z najbardziej niezawodnym, jaki tam jest, czyli silnikiem M57.
Samochód został zakupiony poniżej wartości rynkowej, przyjrzymy się szczegółom, wyposażeniu, stanie i wielu innym rzeczom.
Wygląd zewnętrzny:
Niewłaściwie działają "aniołki", folia na masce, małe felgi.
Wnętrze:
Samochód jest dobrze wyposażony, posiada dostęp bezkluczykowy, domykanie drzwi (działają tylko 2), kierownicę obszytą nicią M, komfortowe siedzenia z łamiącym się oparciem i podgrzewaniem, jest również projekcja, która nie działa.
Właściciel Andriy sprzedał swoje F30 i zaczął szukać samochodu na zimę w mniejszym budżecie niż F30. Nigdy nie podobał mu się nadwozie X5 E70, dlatego zaczął oglądać E90/E91 na 2.0 dieslu. W pewnym momencie zaproponowano mu E70, które kupił bez namysłu za 12 300$.
Samochód jest zmodyfikowany na Stage 1, ma skrzynię biegów 6HP i czas przyspieszenia 0-100 km/h wynoszący 7,69 sekundy (z 3 osobami w samochodzie).

Komentarze