OP OP! Artykuł dla fanów BMW X5 w nadwoziach E53 i E70. Odwiedziliśmy kilka miast na Ukrainie, aby sprawdzić realne egzemplarze BMW X5 z dolnej półki cenowej. Jakie są niuanse, bolączki i sytuacje z tymi samochodami...
Potrzebowałem kupić samochód dla żony, ponieważ BMW F10, F30 i F22 nie były odpowiednie jako auto do nauki jazdy. Postanowiliśmy więc wybrać coś wyższego, jak BMW X5.
Podczas podróży z Kijowa do Lwowa postanowiłem przy okazji obejrzeć kilka opcji.
Pierwsza opcja: Znajdowała się w obwodzie chmielnickim. Samochód został sprowadzony na Ukrainę z zerową akcyzą. Po inspekcji zewnętrznej nie znaleziono żadnych problemów, a diagnostyka komputerowa nie wykazała krytycznych błędów. Jednak auto nam nie odpowiadało z powodu braku komfortowych siedzeń. Cena wynosiła 14 000 USD.
Druga opcja: BMW X5 E53 po liftingu, w niebieskim kolorze, z podstawowym wyposażeniem, które nas nie zachwyciło. Cena wynosiła 10 000 USD.
Dwie kolejne opcje E53 nie zostały obejrzane tamtego wieczoru w Chmielnickim i Tarnopolu.
Dwa dni później postanowiliśmy pojechać do Iwano-Frankowska, aby odwiedzić nasz serwis BMW i obejrzeć kilka kolejnych BMW X5.
Trzecia opcja: W Iwano-Frankowsku zainteresowała nas X5 E70 z silnikiem M57, komfortowymi siedzeniami i sportowym zawieszeniem Dynamic Drive. Diagnostyka komputerowa nie wykazała nic krytycznego. Jednak podczas badania zawieszenia odkryto znaczne wycieki oleju, więc zrezygnowaliśmy z tej opcji.
Czwarta opcja: Była to X5 E53 z silnikiem 4.8, po liftingu, w dobrym stanie, ale z problemami z pneumatycznym zawieszeniem. Po przemyśleniu zdecydowaliśmy się szukać dalej, tym razem 3-litrowego diesla.
Po wizycie w Iwano-Frankowsku następnego dnia pojechaliśmy do Użhorodu i obejrzeliśmy kolejne opcje.
Piąta opcja: BMW X5 E53 w złym stanie technicznym, z wieloma problemami elektrycznymi i mechanicznymi. Auto dymiło na niebiesko. Cena wynosiła 8 400 USD.

Szósta opcja: W Użhorodzie obejrzeliśmy BMW X5 E53 w cenie 7 400 USD. Technicznie auto było w dobrym stanie, ale żonie nie podobały się jego wygląd zewnętrzny i wnętrze, więc kontynuowaliśmy poszukiwania.
Siódma opcja: BMW X5 E70 za 13 000 USD. Były problemy techniczne, a koszt naprawy oszacowano na 25 000–30 000 UAH. Samochód miał silnik M57 z dwiema turbinami. Był uszkodzony z tyłu i cały przemalowany. Auto nam odpowiadało, ale szukaliśmy dalej.

Ósma opcja: BMW X5 E70 35i, sprowadzone z USA. Silnik został naprawiony, ale były problemy techniczne. Opcja ta nie przypadła nam do gustu ze względu na duże zużycie paliwa.
Podsumowanie: Po obejrzeniu wielu aut postanowiliśmy zrobić przerwę na przemyślenia.

Comments