top of page

BMW 120d/320d N47 Stage 1 – serwis, naprawa, chip tuning i pomiar 0-100. Tania eksploatacja?

  • Zdjęcie autora: dimadmutrenko21
    dimadmutrenko21
  • 9 lut
  • 1 minut(y) czytania

OP OP! Artykuł o BMW Serii 1 F20 z silnikiem N47 120d.  


Nasz egzemplarz został sprowadzony z Korei w 2019 roku, miał uszkodzony przód. Pierwszy właściciel po Korei przejechał 20 000 km, następnie samochód kupił nasz menedżer Sławek za 13 500$. Przejechał nim kolejne 25 000 km i obecnie auto ma trzeciego właściciela.  


Wyposażenie: ksenonowe reflektory, przedni zderzak M, chińska multimedialna stacja, kamera cofania, czujniki parkowania, elektryczne sportowe fotele z podgrzewaniem, szyberdach, sportowa kierownica.  



Koszty serwisowe w ciągu roku: dwie wymiany oleju w silniku – 200$, wymiana przednich klocków hamulcowych i toczenie tarcz – 100$. Całkowity koszt serwisu w ciągu roku – 300$.  


Koszty napraw w ciągu roku: usunięcie wycieku płynu chłodniczego – wymiana kołnierza i uszczelek – 300$, wymiana przednich amortyzatorów – 200$. Całkowity koszt napraw w ciągu roku – 500$.  


Tuning: usunięcie filtra DPF – 100$, chip tuning silnika – 200$, chip skrzyni biegów – 360$. Całkowity koszt tuningu w ciągu roku – 660$.  


Osiągi:  

Przed chip tuningu silnika i skrzyni biegów:  

- 0-100 km/h – 7 sekund  

- 100-200 km/h – 27 sekund  


Po chip tuningu silnika i skrzyni biegów:  

- 0-100 km/h – 5,9 sekundy  

- 100-200 km/h – 20 sekund  


Eksploatacja tego diesla nie różni się znacząco od benzynowego, jedynie czasami trzeba wymienić filtr paliwa.  


Podsumowanie: w ciągu roku eksploatacji i 35 000 km, bez tuningu, na serwis wydano 300$, a na naprawy 500$.





 
 
 

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


Kontakt

bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

BMW SERVICE  GARAGE RACER

HARMONOGRAM PRACY

ADRES

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok
bottom of page