top of page

Dealer sprzedaje BMW po wypadku! Jak sprawdzić, czy nie było bite ani malowane?

  • Zdjęcie autora: dimadmutrenko21
    dimadmutrenko21
  • 9 lut
  • 1 minut(y) czytania

OP OP! Historia, jak kupowaliśmy BMW F30 320i w 2021 roku i prawie napotkaliśmy poważne problemy.


BMW F30 320i z przebiegiem 100 000 kilometrów z uszkodzonymi panewkami silnika. Samochód był sprzedawany bez silnika, ponieważ mieliśmy silnik N20 na rozbiórce, więc nie stanowiło to dla nas problemu.


Zgodnie z oświadczeniem sprzedawcy, problem dotyczył wału korbowego, nadwozie było w idealnym stanie, malowany był tylko maska i tylna klapa, auto na aukcji było całe, ale miało problem mechaniczny.



Kilka dni później, po negocjacjach z właścicielem, uzgodniliśmy cenę 9800$. Kiedy auto zostało załadowane na lawetę, odkryto, że przedni lewy amortyzator był zalany olejem. Podczas oględzin amortyzatora zauważyłem dziwne wgniecenie, okazało się, że auto było uszkodzone i złożone po wypadku w sposób bardzo niskiej jakości.


ree

Okazało się, że auto było całe w USA, ale w Gruzji lub na Ukrainie brało udział w wypadku i zostało naprawione na Ukrainie. Nadwozie było malowane dookoła, kawałek podwozia był nienaturalny, zderzaki nie były oryginalne, były problemy z zawieszeniem.


Sprzedawca, który sprzedawał auto, okazał się oszustem, który chciał sprzedać problematyczne auto z problemami z nadwoziem.




ree

Komentarze


Kontakt

bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

BMW SERVICE  GARAGE RACER

HARMONOGRAM PRACY

ADRES

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok
bottom of page