OP OP! Z naszą ekipą pojechaliśmy do Odessy, do naszej stacji obsługi BMW i postanowiliśmy wystartować w wyścigu na 6 km. Jechaliśmy 2 samochodami, BMW F30 328 i E92 335.
W drodze do Odessy postanowiliśmy porównać zużycie paliwa i w F30 było to 7,5 litra, a w E92 8,8 litra na 100 kilometrów.

Po dojechaniu na 6 kilometrze pierwsze co postanowiliśmy zrobić to wyścig BMW F30 328 (350KM) vs E92 335 (400KM) - w pierwszym wyścigu E92 było pierwsze nawet z postoju, a w drugim wyścigu F30 najpierw dojechał do 160 km/h, a potem wyprzedziła E92.

BMW E92 335 (400KM) vs FORD Mustang (450KM) – start był bardzo dobry i synchroniczny, ale potem E92 zaczęło wysuwać się kilka długości do przodu.

Mercedes C43 AMG (390KM) vs BMW E92 335 (400KM) – wyścig był w ruchu, a E92 bardzo blisko oddalało się od przeciwnika... Po czym zrobiliśmy start z miejsca i Mercedes był pierwszy.

BMW F30 340 (350KM) vs BMW F30 328 (350KM) – start był spokojny, ale po przekroczeniu 340 340 o jedną długość utrzymywał się na pierwszym miejscu. W drugim przejeździe samochody jechały płynnie od chwili zatrzymania, nos w nos.

BMW E60 535d (380KM) vs BMW E92 335 (400KM) – start był gładki, ale E92 jechało bardzo ciasno.

BMW F10 530d (340KM) vs BMW F30 328 (350KM) – wyścig był w ruchu, początkowo F10 wychodzi na prowadzenie, ale po 150 km/h nasz F30 wyprzedza przeciwnika.

INFINITI (390KM) vs BMW F30 328 (350KM) – nasze F30 od początku jedzie szybciej od wroga.

AUDI A6 C7 (420KM) vs BMW F30 328 (350KM) – przeciwnik wyszedł na prowadzenie ze startu zatrzymanego, a potem go wyprzedziliśmy. W drugim wyścigu nasze F30 było pierwsze ze startu zatrzymanego i AUDI nie nadążało za tym postępem.

TESLA S P100D (500KM) vs BMW F30 328 (350KM) – samochody jeżdżą prawie dokładnie, ale nasza F30 wyprzedza TESLĘ.

BMW X5 M F85 (600KM) vs BMW F30 328 (350KM) – start był gładki, ale wyprzedził X5.

BWM i4 M50 (550KM) vs Tesla Model S P100D (500KM) – BMW było pierwsze.
Razem: nasz projekt BMW F30 (Drum) bardzo nas uszczęśliwił i dostarczył wielu fajnych emocji oraz dał dobrą konkurencję samochodom z Odessy.
Po przybyciu do Kijowa po ściganiu się w Odessie postanowiliśmy sprawdzić, ile mocy zostało nam na 3. etapie:
– Przy zamkniętej klapie wydechowej było 348 koni mechanicznych.
– 355 koni mechanicznych przy otwartej klapie wydechowej.

Gdy amortyzator jest zamknięty, moment obrotowy samochodu jest mniejszy, dlatego przy takim tuningu zaleca się stosowanie przepływu do przodu.

Comments