top of page

WYŚCIGI przeciw WSZYSTKIM na DRAGACH w Odessie! F30 328i na Stage 3.

OP OP! Z naszą ekipą pojechaliśmy do Odessy, do naszej stacji obsługi BMW i postanowiliśmy wystartować w wyścigu na 6 km. Jechaliśmy 2 samochodami, BMW F30 328 i E92 335.


W drodze do Odessy postanowiliśmy porównać zużycie paliwa i w F30 było to 7,5 litra, a w E92 8,8 litra na 100 kilometrów.


Po dojechaniu na 6 kilometrze pierwsze co postanowiliśmy zrobić to wyścig BMW F30 328 (350KM) vs E92 335 (400KM) - w pierwszym wyścigu E92 było pierwsze nawet z postoju, a w drugim wyścigu F30 najpierw dojechał do 160 km/h, a potem wyprzedziła E92.


BMW E92 335 (400KM) vs FORD Mustang (450KM) – start był bardzo dobry i synchroniczny, ale potem E92 zaczęło wysuwać się kilka długości do przodu.


Mercedes C43 AMG (390KM) vs BMW E92 335 (400KM) – wyścig był w ruchu, a E92 bardzo blisko oddalało się od przeciwnika... Po czym zrobiliśmy start z miejsca i Mercedes był pierwszy.


BMW F30 340 (350KM) vs BMW F30 328 (350KM) – start był spokojny, ale po przekroczeniu 340 340 o jedną długość utrzymywał się na pierwszym miejscu. W drugim przejeździe samochody jechały płynnie od chwili zatrzymania, nos w nos.


BMW E60 535d (380KM) vs BMW E92 335 (400KM) – start był gładki, ale E92 jechało bardzo ciasno.


BMW F10 530d (340KM) vs BMW F30 328 (350KM) – wyścig był w ruchu, początkowo F10 wychodzi na prowadzenie, ale po 150 km/h nasz F30 wyprzedza przeciwnika.


INFINITI (390KM) vs BMW F30 328 (350KM) – nasze F30 od początku jedzie szybciej od wroga.


AUDI A6 C7 (420KM) vs BMW F30 328 (350KM) – przeciwnik wyszedł na prowadzenie ze startu zatrzymanego, a potem go wyprzedziliśmy. W drugim wyścigu nasze F30 było pierwsze ze startu zatrzymanego i AUDI nie nadążało za tym postępem.


TESLA S P100D (500KM) vs BMW F30 328 (350KM) – samochody jeżdżą prawie dokładnie, ale nasza F30 wyprzedza TESLĘ.


BMW X5 M F85 (600KM) vs BMW F30 328 (350KM) – start był gładki, ale wyprzedził X5.


BWM i4 M50 (550KM) vs Tesla Model S P100D (500KM) – BMW było pierwsze.


 

Razem: nasz projekt BMW F30 (Drum) bardzo nas uszczęśliwił i dostarczył wielu fajnych emocji oraz dał dobrą konkurencję samochodom z Odessy.


Po przybyciu do Kijowa po ściganiu się w Odessie postanowiliśmy sprawdzić, ile mocy zostało nam na 3. etapie:

– Przy zamkniętej klapie wydechowej było 348 koni mechanicznych.

– 355 koni mechanicznych przy otwartej klapie wydechowej.



Gdy amortyzator jest zamknięty, moment obrotowy samochodu jest mniejszy, dlatego przy takim tuningu zaleca się stosowanie przepływu do przodu.


 




10 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

HARMONOGRAM PRACY

 

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok

BMW SERVICE  GARAGE RACER

ADRES

 

miasto Warszawa, Brzeziny 8D

miasto Wrocław, ulica ***

miasto Kraków, ulica ***

miasto Łódź, ulica ***

miasto Poznań, ulica ***

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI
 

​+48 799 359 916
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***

bottom of page