OP OP! Drugi artykuł o rozbitej BMW F30 z USA. W poprzednim artykule sprowadziliśmy samochód, a w tym będzie naprawa i ostateczny koszt.
Po przyjeździe auta do Kijowa rozpoczęliśmy diagnostykę. Koło było skręcone w złą stronę, a po podniesieniu auta na podnośniku okazało się, że do wymiany są wahacze i drążki kierownicze. Po naprawie zawieszenia wymieniono olej w silniku. Następnie samochód trafił na inspekcję elementów karoserii, gdzie wykryto szereg uszkodzonych części i mocowań po lewej stronie.
Właściciel musiał kupić nie tylko lewą, ale także prawą przednią lampę.
W lakierni polakierowano błotnik, maskę, a zderzak został kupiony w odpowiednim kolorze. Dodatkowo wypolerowano dwie pary drzwi.
Koszt auta bez napraw w Ukrainie wyniósł 13 324$
– 750$ - błotnik + zderzak + reflektor + światło przeciwmgielne
– 190$ - certyfikacja
– 223$ - centrum serwisowe
– 415$ - prace lakiernicze
– 1829$ - części + robocizna w naszym serwisie
Całkowity koszt samochodu wyniósł 16 731$

Comments