top of page

Zmieściliśmy się w budżecie 15k? BMW F30 328i z USA. Import i naprawa. Część 2.

  • Zdjęcie autora: dimadmutrenko21
    dimadmutrenko21
  • 9 lut
  • 1 minut(y) czytania

OP OP! Drugi artykuł o rozbitej BMW F30 z USA. W poprzednim artykule sprowadziliśmy samochód, a w tym będzie naprawa i ostateczny koszt.  


Po przyjeździe auta do Kijowa rozpoczęliśmy diagnostykę. Koło było skręcone w złą stronę, a po podniesieniu auta na podnośniku okazało się, że do wymiany są wahacze i drążki kierownicze. Po naprawie zawieszenia wymieniono olej w silniku. Następnie samochód trafił na inspekcję elementów karoserii, gdzie wykryto szereg uszkodzonych części i mocowań po lewej stronie.  



Właściciel musiał kupić nie tylko lewą, ale także prawą przednią lampę.  



W lakierni polakierowano błotnik, maskę, a zderzak został kupiony w odpowiednim kolorze. Dodatkowo wypolerowano dwie pary drzwi.  


Koszt auta bez napraw w Ukrainie wyniósł 13 324$  

– 750$ - błotnik + zderzak + reflektor + światło przeciwmgielne  

– 190$ - certyfikacja  

– 223$ - centrum serwisowe  

– 415$ - prace lakiernicze  

– 1829$ - części + robocizna w naszym serwisie  


Całkowity koszt samochodu wyniósł 16 731$  





Comments


Kontakt

bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

BMW SERVICE  GARAGE RACER

HARMONOGRAM PRACY

ADRES

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok
bottom of page