top of page

Co lepsze: 328i czy 330i? Różnice między BMW F30 przed liftingiem i po liftingu. Porównanie BMW F30 328i i 330i.

  • Zdjęcie autora: dimadmutrenko21
    dimadmutrenko21
  • 29 paź 2024
  • 2 minut(y) czytania

OP OP! Dzisiaj mamy dla Was film o BMW F30 328 i 330i.



Przed zakupem ważne jest, aby spojrzeć na cenę samochodu; w roku 2021 ceny 328i w nieznanym stanie zaczynały się od 13-14 000 dolarów, a egzemplarze 330i kosztowały od 19 500 do 23 000 dolarów. Różnica wynosi 5000-7000 dolarów, dla wielu jest to znacząca kwota, aby zastanowić się, czy 330i jest potrzebny.


 

Oczywiste różnice pomiędzy BMW F30 328 i 330i.

1. Rok produkcji – 328 wyprodukowano od 2012 do połowy 2015 (dla Ameryki do 2016). 330 dla Europy zaczęto produkować w ramach zmiany stylizacji, a dla Ameryki pochodziło od połowy 2015 roku, a dla Ameryki od 2017 roku. Średnio różnica lat wynosi 3-4 lata.

2. Optyka – przednia optyka w przedsprzedaży: nie jest to piękny halogen, ale w zmianie stylizacji zastosowano reflektory LED i światła przeciwmgielne LED.


Tylne światła: różnica w tylnych światłach jest bardzo zauważalna.


3. Body kit - minimalna różnica w stosunku do zwykłego zderzaka (nie pakietu M).


W pakietach M nie ma żadnej różnicy.


4. Wnętrze - samochód przed zmianą stylizacji ma matową klimatyzację, a po zmianie stylizacji błyszczącą, również oświetlenie klimatyzacji w samochodzie przed zmianą stylizacji jest tylko pomarańczowe, ale w wersji po zmianie stylizacji jest biało-pomarańczowe.


W przypadku zmiany stylizacji znajduje się wnęka w pobliżu otwieranego wybieraka automatycznej skrzyni biegów, ale w przypadku przed zmianą stylizacji znajduje się zwykła wkładka


5. Multimedia – w przypadku zmiany stylizacji, jeśli posiadasz opcję profesjonalną, zostanie zainstalowany NBT EVO.


F30 sprzed zmiany stylizacji będą miały CIC i NBT.


6. Deska rozdzielcza – od 2017 roku w BMW F30 dostępna jest opcja deski rozdzielczej LED.


Oglądając F30 330i z USA, często występuje sportowe wnętrze i automatyczna skrzynia biegów z selektorem sportowym.


Ogólnie wnętrze jest ładniejsze w samochodzie po liftingu.


7. Różnica w jednostkach technicznych polega na silniku N20 w przedporze i B48 w pozostałej części. W rzeczywistości jedyna różnica polega na tym, że w N20 łańcuch rozrządu należy wymieniać raz na 100 000 kilometrów, a na B48 raz na 200 000 kilometrów.


Charakterystyka techniczna na MAGAZYNIE: siły N20 - 245 i B48 - siły 252.


8. Skrzynia biegów - przed zmianą stylizacji jest skrzynia 8HP45, a po zmianie stylizacji jest to 8HP50.


9. Chip tuning - jeśli moc fabryczna nie jest dla Ciebie wystarczająca i zdecydujesz się na Etap 1 i Etap 2, to te silniki na Etapie wykazują identyczne wyniki.


Wyniki: dla zwykłego użytkownika BMW F30 nie będzie dla niego żadnej różnicy poza zmianami zewnętrznymi i odrobiną wnętrza. Technicznie rzecz biorąc, może występować różnica w częstotliwości wymiany łańcucha rozrządu.


Z psychologicznego punktu widzenia dla potencjalnego nabywcy 330i będzie różnicą w przebiegu, latach produkcji i lepszym wyposażeniu. Tutaj każdy ma wybór, czy przepłacać za tak nieistotne różnice.


 

Więcej szczegółów znajdziesz na YouTube – https://youtu.be/d2aQI7iQcmw?si=lPJ38ZDb2DOEJmf2 




Comments


bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

BMW SERVICE  GARAGE RACER

HARMONOGRAM PRACY

 

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok

ADRES

 

miasto Warszawa, Brzeziny 8D

miasto Wrocław, ulica ***

miasto Kraków, ulica ***

miasto Łódź, ulica ***

miasto Poznań, ulica ***

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI
 

​+48 799 359 916
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***

bottom of page