OP OP! Artykuł o BMW G12 740i. Znaleźliśmy dla Was rzadki samochód na nasze drogi w porównaniu z trzecią i piątą serią BMW.
Zacznijmy od silnika: zainstalowany jest tutaj silnik B58 - benzyna 3.0 z jedną turbiną.
Silnik jest dość dynamiczny i dysponuje mocą 326, deklarowane przyspieszenie od 0-100 km/h wynosi 5,6 sekundy.
Informacje o działaniu B58: w tym silniku występowały problemy z wyciekiem płynu niezamarzającego, mianowicie z obudowy termostatu. (Przebieg około 100 000 kilometrów)
Zużycie paliwa: 13-14 litrów w ogrodzie, 9-10 litrów na autostradzie.
Silniki, które zostały zamontowane w tym nadwoziu: 2,0 diesel (praktycznie nie da się znaleźć takiego samochodu), istniały trzy modyfikacje 3,0-litrowego diesla z jedną, dwiema i czterema turbinami.
Zainstalowano także silniki benzynowe V8, a nawet V12.
Nasza wersja serii 7 z podstawowym silnikiem B58 kosztuje na rynku 35-40 000 dolarów.

Zwłaszcza przy tej maszynie, w przypadku zakupu z USA, lepiej wybrać amortyzator z przodu, a nie gdzieś z boku lub z tyłu, ponieważ zastosowano ciekawe technologie z karbonem, które nie są jasne, jak będą działać pracować tutaj i jakie mogą być tego konsekwencje.
Tylny rząd jest duży, pasażer o wzroście 195 cm czuje się komfortowo. Klimat 4-strefowy, kurtyna, panorama.

We wszystkich czterech drzwiach znajdują się samozamykacze i dostęp bezkluczykowy.
Samochód jest super wygodny, gdy nie odczuwa się dużych nierówności. Taczka daje możliwość dynamicznej jazdy i pełnego komfortu.

Wyposażenie samochodowe: muzyka Harmon/Kardon, sterowanie gestami, tablica przyrządów LED.
Toyota Land Cruiser czy BMW G12? Jesteśmy fanami BMW i wybór jest oczywisty: jechać BMW siódemką, a nie jakimś cruzakiem.
Podsumowując: mamy fajne auto z doskonałą dynamiką, niezłe wyposażenie, sporo aut z dobrym komfortem, świetna alternatywa dla serii 5 w nadwoziu G30 z tym samym silnikiem.

Kommentare