OP OP! Dzisiaj mamy artykuł o BMW G30 540i z silnikiem B58 i napędem na cztery koła.
W nadwoziu wyprodukowano piątą serię tej generacji:
G30 (sedan) i G31 (kombi)

G38 (wersja dziennika na rynek chiński)

Prawie każdy producent samochodów ma nową generację samochodów, które są większe gabarytowo, konkurują o ekologię i dynamikę, dlatego producent musi uczynić nadwozie lżejszym. Aby zmniejszyć masę w porównaniu do BMW F10, z elementów aluminiowych wykonano jedynie maskę, błotniki i drzwi, natomiast w G30 dodano także dach i bagażnik. Dzięki temu stał się lżejszy o 100 kilogramów, co dało lepszą ekonomikę, dynamikę i sterowność.
W porównaniu do BMW serii F, w BMW G30 zainstalowano prawie wszystkie silniki serii B, z wyjątkiem N63.
W samochodzie zamontowano silniki benzynowe 2,0-3,0 diesel i 2,0-3,0-4,4.
Nasz przykładowy 540i wyposażony jest w silnik B58 - 3 litry benzyny z turbiną o mocy 340 koni mechanicznych.
Przykład odważnej konfiguracji z reflektorami LED, KAFAS, kamerami 360°, muzyką Bowers & Wilkins, uchwytami drzwi i dostępem bezkluczykowym.

Samochód ma czarne wnętrze, podgrzewaną kierownicę, deskę rozdzielczą LED z projekcją, wygodne siedzenia, ładne ładowanie bezprzewodowe.
Wrażenia z jazdy: samochód jest bardzo wygodny. Zawieszenie w porównaniu do serii 7 G12 jest bardziej wyboiste, lepiej pochłania drobne nierówności, różnica w stosunku do G12 nie jest zauważalna w prowadzeniu, dynamika auta jest podobna.
Wnioski: Po przejrzeniu BMW serii 3 G20, BMW serii 5 G30 i BMW serii 7 G12 - możemy stwierdzić!
Jeśli chcesz maksymalnego komfortu, musisz wziąć serię 7, seria 5 nie ma porównania z 7. Seria 5 nie ma zawieszenia pneumatycznego, jak ma to miejsce w przypadku 7.

Jeśli chcesz bardziej kontrolowanego samochodu, to powinieneś pomyśleć o G30, będzie całkiem niezły pod względem komfortu, a samochód ma lepszą dynamikę i lepszą kontrolę.

Jeśli chcesz „HASSAN”, jechać pod prąd i karać wszystkich, to powinieneś wziąć G20 z silnikiem B58.


Comments