top of page

CZY MASZ DOŚĆ MOCY NA BMW M3 F80?! ORGANIZUJEMY DRIFT NA M3🔥

OP OP! Artykuł o BMW M3 F80!


BMW M3 F80 to samochód, który ma wszystko, aby dostarczyć maksimum przyjemności: manualna skrzynia biegów, napęd na tył, blokada mechanizmu różnicowego, 400+ KM i 3,0-litrowy silnik turbo. Przyjrzyjmy się jego wydajności, dynamice i konserwacji.


 

Wygląd Zewnętrzny

Najważniejsze w M3 są poszerzone przednie i tylne błotniki. Ma również splitter pod przednim zderzakiem, progi, wyjątkowe lusterka, niestandardowy spojler, tylny dyfuzor i końcówki wydechu.


Samochód jest w pełni seryjny, z katalizatorami i bez chip tuningu. Trudno znaleźć taki egzemplarz w obecnych czasach.


Standardowe 18-calowe felgi wyglądają całkiem dobrze.


 

Wnętrze i Wyposażenie

Samochód ma bezkluczykowy dostęp, półkubełkowe fotele i beżowe wnętrze. Boczne wsparcie foteli niewiele różni się od F30, ale jest kierownica M, wyróżniające się listwy drzwiowe, czarna podsufitka i sporo karbonowych wstawek.


Pod względem wyposażenia, jest wszystko, co potrzebne: system audio Harman/Kardon, kamera cofania, czujniki parkowania, system NBT i wybór trybów jazdy.


 

Historia Zakupu

Jak zakupiono ten samochód? To auto pochodzące z USA po niewielkich uszkodzeniach. Właściciel pierwotnie szukał BMW z silnikiem 3,0 litra, ale nie z serii M, tylko zwykłego F10 535 lub F30 335. W końcu zdecydował się na M3 F80.


Uszkodzenia obejmowały zawieszenie i delikatnie wgnieciony próg, ale wszystkie systemy bezpieczeństwa pozostały nietknięte. Wymieniono przedni zderzak, progi oraz wykonano prace nad zawieszeniem. Całkowity koszt wyniósł 40 000 dolarów.


Konserwacja

Jeśli chodzi o serwis: olej był wymieniany co 6-7 tysięcy kilometrów, zmieniano filtry powietrza, filtr kabinowy oraz świece zapłonowe. Wymieniono również olej w tylnym dyferencjale.


Naprawy obejmowały wymianę sprzęgła, tarcz i klocków hamulcowych na całym obwodzie.


 

Wrażenia z Jazdy

Wrażenia z jazdy: zwykłe 335 nie może się z tym równać. Pedał hamulca jest bardzo czuły, tak samo jak reakcja na pedał gazu, a prowadzenie jest bardzo precyzyjne.


Właściciel kupił ją z przebiegiem 60 000 km, teraz ma 123 000 km. Zużycie paliwa w mieście wynosi 10-11 l/100 km, a na autostradzie do 10 l. Przyspieszenie 0-100 km/h – 6,3 sekundy (manualna skrzynia).


 

Podsumowanie

M3 F80 to fascynujący samochód, który spełnił wszelkie oczekiwania. Jest na tyle wszechstronny, że świetnie sprawdza się zarówno w mieście, jak i na torze, zapewniając przyjemność z jazdy. Ma blokadę mechanizmu różnicowego i dobrze wyważone zawieszenie. Ten samochód to idealna równowaga – jest w pełni kontrolowany, przejrzysty i przewidywalny.


 



0 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

HARMONOGRAM PRACY

 

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok

BMW SERVICE  GARAGE RACER

ADRES

 

miasto Warszawa, Brzeziny 8D

miasto Wrocław, ulica ***

miasto Kraków, ulica ***

miasto Łódź, ulica ***

miasto Poznań, ulica ***

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI
 

​+48 799 359 916
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***

bottom of page