OP OP! Artykuł o BMW X5 F15: czy warto inwestować w diesla 3.0?
Dla Was znaleźliśmy wyjątkowe BMW X5 F15 z silnikiem diesla 3.0. Pomimo przebiegu ponad 200 tysięcy kilometrów, jesteśmy pewni jego niezawodności. Właściciel jeździ nim ponad rok, a teraz opowiemy, ile pieniędzy włożył w tym czasie oraz czy wybór diesla 3.0 był uzasadniony.

Ten samochód jest interesujący, ponieważ został sprowadzony z Ameryki i nie jest powypadkowy. Obecny właściciel kupił go już na Ukrainie. Jest to model z 2014 roku, z przebiegiem 192 tysięcy km, a zakupiony został za 35 000 dolarów.
Kryteria wyboru samochodu przy zakupie:
- Diesel 3.0 (N57)
- Świetny stan (Nieuszkodzony z USA)
- Komfortowe fotele
- Wyświetlacz projekcyjny
- Cztery kamery
Na Ukrainie było tylko około 10 takich samochodów z silnikiem diesla, a żaden z nich nie miał takiej konfiguracji, jaką chciał właściciel. Rozważał on zakup benzynowego modelu z silnikiem N55, ale ostatecznie znalazł taki egzemplarz, jakiego szukał.
Wyposażenie tego BMW X5 F15:
- Wyświetlacz projekcyjny
- Widok 360 stopni (4 kamery)
- Domykanie drzwi
- Dostęp komfortowy
- Wentylowane fotele
W ciągu roku całkowity koszt konserwacji wyniósł 1150$, w tym dwa standardowe serwisy i jeden duży. W samochodzie nie przeprowadzano poważnych napraw, a nic nie przecieka. Zawieszenie z Ameryki okazało się być w dobrym stanie, więc po 20 000 km wymieniono jedynie trzy wahacze i dwa drążki kierownicze, co kosztowało 620 dolarów.
Nie przeprowadzono żadnego tuningu samochodu. Na pozostałe wydatki przeznaczono 2200$, co obejmuje ubezpieczenie oraz opony zimowe i letnie.
Spalanie silnika diesla 3 litry (N57) wynosi do 10 litrów na 100 km.
Podsumowując, BMW X5 okazał się korzystnym wyborem bez poważnych problemów. Porównując modele E70 i F15 z przebiegiem około 200 tysięcy km, F15 wygląda świeżej i bardziej niezawodnie.

Comments