Kiedy marzysz o BMW X5! Przegląd i test BMW X5 F15 3.5i z USA
- dimadmutrenko21
- 3 lis 2024
- 2 minut(y) czytania
OP OP! Artykuł o BMW X5 F15 3.5i z USA
BMW X5 F15 3.5i z USA to przystępny cenowo i popularny wybór na rynku. Różne wersje wyposażenia oferują konkurencyjne ceny.
Koszty i naprawy
Ten samochód został kupiony w USA z uszkodzeniem z przodu i kosztował właściciela 13 188 dolarów. Bez napraw koszt auta w Ukrainie wyniósł 21 405 dolarów.
Pierwszym krokiem było wykonanie klucza za 350 dolarów. Następnie kupiliśmy jeden reflektor za 700 dolarów, wygłuszenie za 150 dolarów i maskę za 800 dolarów. Samochód został wystylizowany na X5 M przy użyciu wysokiej jakości nieoryginalnego bodykitu za 2000 dolarów. Malowanie i naprawy blacharskie wyniosły 1140 dolarów, dywaniki do wnętrza – 200 dolarów, czujnik parkowania – 50 dolarów, okablowanie czujnika parkowania – 80 dolarów, trójkąt zabezpieczający – 60 dolarów, „krab” – 80 dolarów, kanał powietrzny panelu chłodnicy – 250 dolarów. Koła kosztowały 1245 dolarów, opony zimowe – 550 dolarów, a letnie – 900 dolarów. Wymiana tarcz i klocków hamulcowych wyniosła 500 dolarów.
Wnętrze: boczek fotela został obszyty na nowo, plastik pomalowany na czarny połysk, uchwyty kosztowały 200 dolarów, a czyszczenie i przyciemnianie szyb (bez przedniej) – 150 dolarów.
Serwis i tuning
Wymieniliśmy wszystkie płyny i naprawiliśmy zawieszenie za 1225 dolarów. Właściciel postanowił ulepszyć samochód i zainstalował bootmod3 stage 1. Aby dodać dźwięku, zamontowaliśmy końcówki wydechu, przerobiliśmy układ wydechowy i zamontowaliśmy downpipe za 450 dolarów. Później przeprowadzono diagnostykę, po której wymieniono kilka wahaczy i zrobiono przegląd za 250 dolarów.
Łącznie koszty samochodu wyniosły 33 455 dolarów.
Wygląd zewnętrzny
Na zewnątrz X5 wyróżnia się nieoryginalnym bodykitem X5M z teksturowanymi kratkami, czarnym dachem, błyszczącymi czarnymi relingami dachowymi i osłonami luster. Zamontowano też wloty powietrza, co nadaje samochodowi stylowy wygląd.
Wnętrze i wyposażenie
Wnętrze jest w białym kolorze, z jasnym sufitem i panoramicznym dachem. Dywaniki zostały wykonane na zamówienie. Wyposażenie obejmuje system Hi-Fi, standardowe skórzane siedzenia, standardowy panel wskaźników i system NBT z szerokim ekranem. Auto posiada czujniki parkowania dookoła oraz kamerę cofania.
Wrażenia z jazdy
Na bruku samochód nie jest najmiększy z powodu 20-calowych kół. Jest wyposażony w silnik N55 z bootmod3 stage 1 i downpipe, co zapewnia świetną reakcję na gaz. Hamulce są dość miękkie, wymaga mocniejszego nacisku dla efektywnego zatrzymania. Pomimo rozmiaru, łatwo manewruje się nim na parkingu, a na prędkości samochód dobrze się prowadzi. Nie odczuwa się go jak SUV-a, bardziej przypomina serię 5 w kwestii wrażeń z jazdy.
Uważam, że taki samochód lepiej mieć z silnikiem diesla, a jeśli chcesz więcej dynamiki, warto rozważyć serię 3 z 3,0-litrowym silnikiem benzynowym. Większość klientów wybierze opcję z silnikiem N55 ze względu na ich dużą liczbę na rynku i korzystne ceny.

ความคิดเห็น