OP OP! Artykuł o BMW X5 F15.
Wygląd zewnętrzny: dość klasyczny bez pakietu M. W oczy rzucają się adaptacyjne reflektory LED, kamery dookoła, radar i czujniki parkowania.
O silniku: N57 40d 3.0-litrowy diesel – 313 koni mechanicznych, przyzwoita dynamika, rozsądne zużycie paliwa. N57 z indeksem 40d będzie dobrym wyborem, ponieważ 50d jest trochę ekskluzywne, a znalezienie części może być dość trudne.

Pojazd jest napędem na wszystkie koła, wyposażony w 8-biegową automatyczną skrzynię ZF. Problemy z przekładnią praktycznie nie występują.
Wyposażenie:
Samochód nie ma bezkluczykowego dostępu, ale posiada wygodne fotele z wentylacją, kierownicę M, podgrzewane fotele we wszystkich miejscach, czarną tapicerkę z panoramicznym dachem, muzykę Harman/Kardon, oświetlenie ambient light oraz wyświetlacz na przedniej szybie.
Asystenci: samochód wyposażony jest w radar, aktywny tempomat, ostrzeżenie przed kolizją oraz monitorowanie martwych stref. Na samochodzie zainstalowano adaptacyjne zawieszenie z komfortowymi fotelami, co zapewnia maksymalny komfort podczas jazdy.
Odczucia z jazdy: pozycja siedząca jest dobra, siedzisz wysoko, wszystko można dostosować do siebie, dobra dynamika i przyzwoita zwrotność.
Przyspieszenie 0-100 km/h - 7,3 sekundy
Rezerwa mocy jest tutaj duża, ale kiedy naciskasz pedał gazu, nie masz wrażenia, że szybko się rozpędzasz — wszystko odbywa się płynnie i miarowo.
Zużycie paliwa: 8-9 litrów na trasie i 10-11 litrów w mieście.
40d pod względem dynamiki jest podobne do silnika N55. Przy silniku N55 Twoje zużycie wyniesie co najmniej 15 litrów. Tutaj w 40d to około 11 litrów, co stanowi znaczącą różnicę.
Podsumowanie: mamy świetny wygląd, fajne wyposażenie, doskonałe właściwości jezdne, komfortowy, cichy samochód. Ten silnik jest wystarczający w każdych warunkach: w mieście, na trasie, przy wyprzedzaniu, z rozsądnym zużyciem paliwa.

Comments