top of page

Kabriolet – twoje marzenie? Nowy projekt BMW Serii 2. Modyfikacja 2-litrowego silnika do 400 KM.

OP OP! Artykuł o naszym nowym projekcie BMW F23 230i w wersji kabriolet.

Nasza przygoda z tym autem zaczęła się od wizyty w MREO, ponieważ samochód został kupiony we Lwowie, a nasz regionalny menedżer Dima przywiózł go do Kijowa. Po przyjeździe, następnego dnia udałem się do MREO, aby przerejestrować pojazd na siebie.


Samochód został zakupiony przy przebiegu 169 741 km (11.09.2023).

Jak doszliśmy do zakupu tego auta?

Pewnego dnia wszedłem na AUTO.RIA, aby zobaczyć oferty, przeglądając G30, G20 i G42 pod kątem projektu.

Potem postanowiłem sprawdzić diesle 320/328d i ostatecznie spojrzałem na ceny samochodów z silnikiem B48. Okazało się, że jest dostępne BMW 230i kabriolet w bardzo atrakcyjnej cenie.

Z jednej strony pomyślałem, że jako projekt ten samochód nie jest idealny ze względu na napęd na tylną oś (potrzebujemy napędu na cztery koła do pomiarów 0-100 km/h), ale z drugiej strony, możemy wykorzystać ten samochód jako auto zastępcze w naszym serwisie BMW. Ostatecznie, biorąc pod uwagę cenę, uznaliśmy, że warto negocjować i realizować projekt na Stage 3, ponieważ temat B48 nie został jeszcze w pełni odkryty. Chcemy uzyskać z tego auta ponad 400 koni mechanicznych i mamy pomysł, aby dodać napęd na cztery koła.


Wady samochodu: technicznie w zawieszeniu znaleźliśmy tylko tylną elastyczną mufę i wycieki z rury turbiny. Jest wiele uwag dotyczących karoserii, w tym odprysków i wgnieceń. Na tylnym lewym błotniku nie znaleźliśmy blachy, tylko szpachlówki. Po dużym wypadku w Ameryce samochód został złożony całkiem dobrze.

Uszkodzenia auta w USA:

W komorze silnika znaleźliśmy wady dekoracyjnej osłony oraz wycieki z korków wału balansowego i bardzo wyraźny zapach płynu chłodniczego w kabinie.


Wnętrze nie ma żadnych wad poza śladami użytkowania na siedzeniach i kilku przyciskach.


Ponieważ samochód ma ponad 160 tysięcy kilometrów przebiegu, nie mogliśmy nie sprawdzić silnika endoskopem. Ściany cylindrów są w porządku, są niewielkie ryzyka, ale dla BMW to normalne...

(Silnik nie bierze oleju) Na zaworach znajdował się nagar, który można łatwo usunąć za pomocą czyszczenia orzechem włoskim.

Plan na auto: wykonamy chip tuning Stage 1-2-3, zainstalujemy kierownicę M, multimedia NBT EVO i wiele innych rzeczy!




16 wyświetleń0 komentarzy

Comments


bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

HARMONOGRAM PRACY

 

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok

BMW SERVICE  GARAGE RACER

ADRES

 

miasto Warszawa, Brzeziny 8D

miasto Wrocław, ulica ***

miasto Kraków, ulica ***

miasto Łódź, ulica ***

miasto Poznań, ulica ***

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI
 

​+48 799 359 916
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***

bottom of page