OP OP! Kolejny artykuł o naszym projekcie BMW F23 230i. Dziś będziemy robić Stage 2 w tym samochodzie!
Prace nad pojazdem rozpoczęliśmy w naszej stacji w Kijowie (Lewy Brzeg). Po moim przybyciu do auta, turbosprężarka była już zdjęta, a nowa, przeznaczona do Stage 3, czekała na magazynie. Cel, jakim jest wykonanie Stage 3 na tym silniku, nadal pozostaje aktualny!
Rozpoczęliśmy prace nad Stage 2 od instalacji DOWN PIPE (Dla B46/B48/B58 wystarczy wymiana katalizatora na down pipe zgodnie z zaleceniami bootmod3).
Po instalacji down pipe i wgraniu Stage 2 (bootmod3) moc na stanowisku wyniosła 280-293 koni mechanicznych. Później zdecydowaliśmy się na dodanie E10 i moc wzrosła do 306 koni mechanicznych.
Przyspieszenie 100-200 km/h – 15,9 s
Po pomiarach napisałem do bootmod, że wyniki nie są zbyt stabilne, i poprawili oni oprogramowanie. Po wgraniu nowego oprogramowania przeprowadziliśmy pomiar 100-200 km/h – uzyskaliśmy świetny wynik 14,13 s.
W efekcie uzyskaliśmy stabilnie 292 koni mechanicznych na 98 benzynie oraz 100-200 km/h w okolicach 14,15 s.
Z zewnętrznych zmian na aucie założyliśmy M Pakiet i zrobiliśmy imię "PODMIANKA" – numery wskazują cel auta, czyli auto zastępcze na czas naprawy pojazdu klienta.
Zajmujemy się chiptuningiem benzynowych i dieselowych BMW, a także chiptuningiem skrzyni biegów! Sprzedajemy kody aktywacyjne do bootmod3 na całym świecie – jeśli jesteś zainteresowany chiptuningiem, napisz do nas na Telegramie - https://t.me/chiptuning_garage_racer.

Comments