OP OP! Zgodnie z planem na dzisiaj mieliśmy wyścigi z TESLA PLAID. Przyjechałem, aby przygotować samochód w BMW SТО Garage Racer w Kijowie na Poczajnie. Na radę zawodników usunęliśmy siatki przed chłodnicami, aby poprawić ich wentylację.
Zostały również wymienione 2 tylne koła, Continental Sport Contact 285/30ZR20 - 24 miesiące.
Kiedy nastał wieczór, miałem plan, aby podczas wyścigów z BMW F30 340 Stage 4, trochę straciło naładowania, co pozwoliłoby mi spokojnie wyprzedzić je w wyścigu.
WYŚCIG z TESLA PLAID na 60% naładowania i 2 osobami w środku.
W pierwszym wyścigu dobrze trzymałem się od Tesli, ale miała 60% naładowania i jednego pasażera. Gdy spróbowaliśmy wyścigu z miejsca, TESLA była pierwsza do 170 km/h, ale potem M4 ją wyprzedzała.
Pod koniec ostatnich wyścigów mój samochód zgasł, co bardzo mnie przestraszyło; miałem obawy, że silnik jest uszkodzony. Okazało się, że problemem była 6. bieg przy 1000 Nm, który zaczął źle działać, co doprowadziło do błędu i zgaszenia silnika.
Drugiego dnia również mieliśmy wyścig z TESLA PLAID przy 100% naładowania i 2 osobach w środku. Gdy robiliśmy wyścigi z rozpędzenia, nasz rywal TESLA PLAID utrzymywał się 1-3 nadwozi za nami, co było oczywiste przy pełnym naładowaniu.
W drugich wyścigach z TESLA postanowiliśmy mieć po 1 osobie w samochodzie, a TESLA miała 80% naładowania. Wyścigi były bardzo wyrównane, jechaliśmy równo, nos w nos.
Zrealizowaliśmy również wyścig naszego BMW M4 G82 860HP vs BMW F30 340i 950HP: w udanych wyścigach rywal oddalał się o 3-4 nadwozia, ponieważ jego samochód miał o 100 KM więcej mocy.
Bardzo dobrze wyszło ścigać się z TESLA PLAID i osiągnąć świetne wyniki. Nasza M4 okazała się bardzo stabilnym rywalem.

Comments