OP OP! Czy BMW X1 z silnikiem 2.0 diesel ma rację bytu?
Moje zdanie na temat tego samochodu nie jest zbyt pozytywne, ponieważ przypomina bardziej MINI i zostało stworzone, aby obniżyć koszty produkcji. X1 F48 ma poprzeczną konfigurację silnika, skrzynię Aisin i napęd na przednią oś.
Część techniczna: Do takich aut montowano silniki B37, B38, B47, B48.
Samochód ma czarny kolor i całkiem niezły wygląd, chociaż nie ma pakietu M.
Wnętrze: Samochód ma dość klasyczne wnętrze, choć niektóre elementy są unikalne, takie jak siedzenia, kierownica i deska rozdzielcza.
Wyposażenie: Posiada podgrzewane siedzenia, podgrzewaną kierownicę, czujniki parkowania dookoła, kamerę tylnią, czarny sufit i panoramiczny dach.
Bagażnik: Samochód ma dość przestronny bagażnik z elektrycznym napędem.

Wrażenia z jazdy: Samochód jest twardszy niż X3 F25, dynamika samochodu jest wystarczająca dla kobiety (dla młodego mężczyzny jest jej za mało), skrzynia biegów mniej żwawa.
Obiektywnie, ten samochód nie budzi żadnych emocji. Przy jego tworzeniu celem było oszczędzenie i przyciągnięcie klientów, którzy wcześniej jeździli na tańszych markach.
Podsumowanie: W większości przypadków takie samochody kupują osoby, które mają zadanie po prostu przemieszczać się z punktu A do punktu B, lub dla żony/dziewczyny. Jeśli jesteś prawdziwym fanem BMW, który kocha jazdę, to raczej nie wybierzesz X1 F48… Na co dzień, samochód jest całkiem interesujący, ma dobre wyposażenie, niski spalanie, odpowiednią dynamikę, i wszystko, co potrzeba do przemieszczania się z punktu A do punktu B.

Komentar