OP OP! Artykuł o strojeniu Stage 3 w naszej BMW F10 535 z wodometanolem.
Głównym problemem naszej BMW F10 535 jest ciągła detonacja. Aby się jej pozbyć, wypróbowaliśmy wiele opcji, wymieniliśmy wszystkie wtryskiwacze, świece zapłonowe, PCV, czujniki detonacji, sondy lambda, ale bez większych rezultatów.
Po załadowaniu oprogramowania bootmod3, rozpoczęliśmy testy na hamowni:
Stage 3 (98 oktanów) – 397HP
Stage 3 (98 oktanów + wodometanol) – 428HP
STAGE 2 (98 oktanów) – 375HP
Po przeprowadzeniu większej liczby testów, zrozumieliśmy, że detonacja silnika poważnie nam przeszkadza, więc nasze strojenie okazało się niezbyt udane, i postanowiliśmy zakończyć na wyniku 430HP z wodometanolem.
Po testach samochód został przekazany do naszego serwisu BMW w celu zapewnienia auta zastępczego.

Commentaires