top of page

Przegląd BMW F10 535 z USA 2021 roku. Problemy z NOWYM silnikiem! Stage 2 o mocy 400+ KM, 0-100, 100-200.

OP OP! Nowy artykuł o samochodzie z USA, F10 535, który został odrestaurowany w naszym serwisie i zainstalowano w nim STAGE 2 od BOOTMOD3.


BMW F10 535i, rocznik 2016, z bardzo dobrą konfiguracją i drobnymi uszkodzeniami.


Kiedy przyszły właściciel znalazł samochód na aukcji w USA, był on całkowicie nienaruszony zewnętrznie, ale z adnotacją "Mechanical damage", co oznacza wszelkie uszkodzenia, od instalacji elektrycznej po silnik. Firmy zajmujące się importem samochodów nie zalecają sprowadzania pojazdów z tą adnotacją…


 

HISTORIA ZAKUPU:  

Właściciel przez długi czas szukał samochodu na Ukrainie, ale nie mógł znaleźć F10 o pożądanej konfiguracji, więc zdecydował się na import auta z USA, bez zewnętrznych uszkodzeń i tylko z liftingiem. Po miesiącu przeglądania wielu opcji, udało mu się wygrać tę BMW F10 za 9600$.



Podczas gdy samochód był w drodze do Kijowa, właściciel podejrzewał, że silnik może być w złym stanie, ale nie wierzył w to do końca i liczył na drobną usterkę mechaniczną.


Kiedy samochód dotarł do nas do serwisu, akumulator był całkowicie rozładowany, co spowodowało problemy z otwieraniem drzwi i zjazdem z lawety. Kiedy auto trafiło do garażu na pierwszy rozruch, okazało się, że silnik jest zatarte.


Właściciel szukał silnika z małym przebiegiem i w dobrym stanie, ale poszukiwania były trudne, a czasem pojawiały się myśli o sprzedaży auta bez silnika. Jednak po jakimś czasie udało się znaleźć silnik N55 w stanie nowym, bez przebiegu, za 9000$, w idealnym stanie.


 

SERWIS I NAPRAWY:  

Po zakupie silnika, zamontowaliśmy go w samochodzie, przeprowadziliśmy kompleksowy serwis, wymieniliśmy olej w skrzyni biegów i dyferencjałach, wykonaliśmy prace elektryczne, napełniliśmy klimatyzację, wymieniliśmy osłonę podwozia, przeprowadziliśmy czyszczenie wnętrza oraz zainstalowaliśmy czarne wloty chłodnicy i nakładki na lusterka.


KONFIGURACJA SAMOCHODU:  

Kontrola martwego pola, asystent pasa ruchu, automatyczne zatrzymywanie pojazdu, M-koła kierownicy, czarny sufit, system audio Harman/Kardon, wyświetlacz HUD, pakiet M dookoła, skóra NAPA.


DODATKOWE WYPOSAŻENIE I TUNING:  

Samochód był wyposażony w LED-owy zestaw wskaźników, 2 zestawy kół, czarne wloty chłodnicy i nakładki na lusterka.


TUNING SILNIKA:  

Po pewnym czasie użytkowania samochodu, właściciel postanowił zrobić programowanie silnika STAGE 1 od BOOTMOD3 (jesteśmy autoryzowanymi dealerami tej firmy). Zainstalowano DOWN PIPE, załadowano program Stage 1 i ustawiono efekt popcornu. Właścicielowi nie podobał się dźwięk wydechu, więc dokonano zmian w tym zakresie.


Po przejechaniu na STAGE 1, właściciel postanowił dodać jeszcze więcej mocy i zdecydował się na STAGE 2. W tym celu zainstalowano intercooler o wysokiej wydajności, charge pipe od FTP i załadowano program STAGE 2 od BOOTMOD3 oraz chip tuning STAGE 3 od xHP Flashtool. Koszt tuningu wyniósł 2700$.



Samochód na hamowni uzyskał wynik 407 KM przy STAGE 2.


POMIARY – 0-100 i 100-200 km/h:  

F10 535 STOCK – 0-100 km/h wynosiło 5,5 sekundy.  

F10 535 STOCK – 100-200 km/h wynosiło 16,5 sekundy.


F10 535 STAGE 2 – 0-100 km/h wynosiło 4,5 sekundy.  

F10 535 STAGE 2 – 100-200 km/h wynosiło 13,6 sekundy.


CENA SAMOCHODU:  

Samochód z nowym silnikiem i wszystkimi pracami, plus tuning – 34 000$


 




1 wyświetlenie0 komentarzy

Comments


bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

HARMONOGRAM PRACY

 

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok

BMW SERVICE  GARAGE RACER

ADRES

 

miasto Warszawa, Brzeziny 8D

miasto Wrocław, ulica ***

miasto Kraków, ulica ***

miasto Łódź, ulica ***

miasto Poznań, ulica ***

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI
 

​+48 799 359 916
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***

bottom of page