OP OP! Artykuł o BMW F10 535 na STAGE 1 od BOOTMOD, dowiedz się ile właściciel zainwestował w niego po 35 000 kilometrach przebiegu i tuningu.
Samochód został zakupiony pod koniec 2020 roku za 17 000$, z przebiegiem 107 000 kilometrów, w standardowej wersji, rocznik 2012, z napędem na wszystkie koła.
SERWIS SAMOCHODU: Przeprowadzono serwis techniczny, wymianę oleju w skrzyni biegów, wymianę przednich tarcz hamulcowych oraz klocków hamulcowych – łącznie za 1600$.
NAPRAWY SILNIKA:
W procesie wymieniono 6 wtryskiwaczy, 6 świec zapłonowych, 6 cewek, uszczelkę pokrywy zaworów, uszczelkę miski olejowej, przednią uszczelkę wału korbowego, uszczelkę obudowy filtra oleju, Charge Pipe, rolki i pasek alternatora, przewód PCV oraz poduszki silnika – łączne koszty naprawy wyniosły 2250$.
INNE NAPRAWY:
Wymieniono akumulator na AGM, tylne linki stabilizatora, 4 przednie tuleje wahaczy, 2 przednie półosie, tylną elastyczną sprzęgło, tuleje dyferencjału, 4 amortyzatory oraz wymieniono żarówkę ksenonową – łączne koszty napraw wyniosły 5400$.
TUNING SAMOCHODU:
Najpierw wykonano STAGE 1 od firmy bootmod3 (z którymi jesteśmy dealerami).

Później właściciel zdecydował się na pełny STAGE 2 na silnik, z chipem skrzyni biegów STAGE 3 od xHP Flashtool, wysokowydajnym intercoolerem i Charge Pipe od FTP, filtrem o zerowym oporze oraz customowym wydechem.
Samochód został oklejony folią i wykonano pełne czyszczenie.
Całkowity koszt tuningu to 4000$.
Moc samochodu na hamowni wyniosła 376 KM.
F10 535 STAGE 2 (PWG) — 100-200 km/h w 13,9 sekundy
F10 535 STAGE 2 (PWG) — 0-100 km/h w 4,9 sekundy.
Podsumowując, po roku posiadania samochodu i 35 000 kilometrach przebiegu, całkowita inwestycja wyniosła 7000$ + koszt tuningu samochodu 4000$, co daje razem 11 000$.
Koszt jednego kilometra na tym samochodzie w ciągu roku wyniósł 0,2$.

Comments