top of page

Dlaczego BMW G20 na Stage 1 nie osiąga oczekiwanej dynamiki? Czy BMW zaniża moc? Pomiar na hamowni, przyspieszenie 0-100, 100-200, masa BMW G20.

  • Zdjęcie autora: dimadmutrenko21
    dimadmutrenko21
  • 17 lis 2024
  • 1 minut(y) czytania

OP OP! Artykuł o chip tuningu BMW G20 330i z napędem na cztery koła, rocznik 2019.  


Samochód w konfiguracji fabrycznej ma deklarowaną moc 258 KM. Po kilku miesiącach użytkowania właściciel zdecydował się na chip tuning silnika Stage 1, a następnie na Stage 2 od firmy Bootmod, której jesteśmy autoryzowanymi dealerami.  


Aby wgrać chip tuning Bootmod3 do tego auta, wykonano UNLOCK DME, a następnie załadowano chip tuning silnika od Bootmod.  



Wyścigi F30 328 vs G20 330: różnicę w mocy widać wyraźnie – BMW G20 odjeżdża o 2-3 długości auta od F30.  


STOCK G20 330i – 0-100 km/h wynosiło 6,1 sekundy.  

STOCK G20 330i – 100-200 km/h wynosiło 17,7 sekundy.  


STAGE 1 G20 330i – 0-100 km/h wynosiło 5,7 sekundy.  

STAGE 1 G20 330i – 100-200 km/h wynosiło 17,2 sekundy.  


Przyrost mocy był podobny do F30 328, ale wynik nie spełnił naszych oczekiwań.  



POMIAR MOCY NA HAMOWNI: Deklarowana moc fabryczna wynosiła 258 KM, a na hamowni uzyskaliśmy wynik 277 KM.  

Stage 1 (95 paliwo) – 304 KM.  

Stage 2 (98 paliwo) – 307 KM.  


WAGA AUTA: Producent podaje wagę 1650 kg, a po ważeniu rzeczywistego auta uzyskaliśmy wynik 1640 kg.  


WNIOSKI: Po pomiarach mocy mamy wyjaśnienie, dlaczego przyrost mocy w teście 100-200 km/h był niewielki – odpowiedź to zawyżone parametry mocy fabrycznej.  



Kody aktywacyjne BootMod3/Zdalne wgrywanie CHIPa, Stage 1/Stage 2 w najlepszych cenach 🤑  




Comments


Kontakt

bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

BMW SERVICE  GARAGE RACER

HARMONOGRAM PRACY

ADRES

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok
bottom of page