OP OP! Artykuł o naszym długoletnim projekcie BMW F11 525d. Ten samochód został zakupiony 2 lata temu w bardzo atrakcyjnej cenie, z świetnym wyposażeniem i uszkodzonym silnikiem, z którego zbudowano jeden silnik z czterech, przeprowadzono chip tuning i obieg, po czym samochód został sprzedany, a po 2 latach ponownie wrócił do rodziny.
Po sprzedaży samochodu zmienił on 2 właścicieli. Następny właściciel po nas jeździł bez problemów, zamontował 19-calowe felgi, spojler, anti-chrome i kontynuował jazdę, pokonując około 10 000 km.
Z biegiem czasu nasz wspólny znajomy zaproponował wymianę F11 na F30, a właściciel zgodził się. Ponieważ samochód był często używany na trasach, zamontowano 18-calowe felgi, zdjęto spojler, wypolerowano reflektory, a przednia część pojazdu została pokryta folią poliuretanową.
Po sprzedaży F06 640d nasz menedżer Sławek szukał samochodu rodzinnego w budżecie 15 000$, i dzięki wspólnemu znajomemu dowiedział się, że auto jest na sprzedaż. Kilka dni później samochód przyjechał do Kijowa, został obejrzany w serwisie i kupiony za 15 000$.
Przez rok użytkowania zostały wymienione: wszystkie silentblocki zawieszenia, kierownica na M-kierownicę, wewnętrzne klamki drzwi, wymieniono koło pasowe amortyzatora, uszczelkę wału korbowego.
Zmiany zewnętrzne:
Wykonano anti-chrome, zamontowano sprężyny EIBACH, dodano osłony lusterka, zamontowano reflektory LED i w rezultacie otrzymaliśmy piękny kombi z dobrą dynamiką i niskim zużyciem paliwa.
Podsumowanie: Po 50 000 km przebiegu po złożeniu silnika samochód czuje się świetnie, ma świetny wygląd zewnętrzny i dobrą dynamikę.

Yorumlar