top of page

Przegląd BMW X3 F25 2.0 Diesel N47. Czy warto kupić? SERWIS i AWARIE przez 2 LATA. Częste usterki i słabe punkty.

OP OP! Artykuł o BMW X3 F25 z silnikiem 2.0 diesel, opowiemy o samochodzie i wydatkach przez ostatnie 2 lata eksploatacji.


Nasz egzemplarz BMW X3 F25 z 2014 roku, samochód z pierwszego miesiąca produkcji, więc jest to wersja przed liftingiem. Został zakupiony w Szwecji przy przebiegu 194 000 kilometrów.


Wyposażenie: reflektory ksenonowe, pakiet M, sportowe fotele, panoramowy dach, sportowa kierownica z łopatkami.



Wydatki przez 2 lata eksploatacji: samochód przejechał 26 000 kilometrów przez ostatnie 2 lata.  

Koszty obsługi technicznej: wydano 1650$, na wymianę oleju, klocków hamulcowych i płynów.  

Koszty napraw: 800$ na naprawę przekładni kierowniczej, 200$ na żarówki ksenonowe, 100$ na wymianę węża wentylacji gazów karterowych.  

Inne wydatki: dywaniki zimowe, dywaniki letnie, przyciemnianie szyb, izolacja akustyczna, polerowanie, przeszycie fotela kierowcy i podłokietnika, opony letnie – łącznie wydano 2100$.


Całkowite koszty obsługi technicznej i napraw: 2714$  

Koszt przejechanego kilometra: 0,10$


 



28 wyświetleń0 komentarzy

Kommentare


bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

HARMONOGRAM PRACY

 

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok

BMW SERVICE  GARAGE RACER

ADRES

 

miasto Warszawa, Brzeziny 8D

miasto Wrocław, ulica ***

miasto Kraków, ulica ***

miasto Łódź, ulica ***

miasto Poznań, ulica ***

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI
 

​+48 799 359 916
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***

bottom of page