OP OP! Nasz menedżer Slava przez długi czas miał F31 320d, a po ponad 3 latach postanowił zmienić samochód. Rozważał zakup F15, ale wystarczyło mu pieniędzy na F25! :D
Historia zakupu: przed sprzedażą F31, Slava rozważał zakup X1 E84 25d z dwoma turbosprężarkami. W Ukrainie było tylko 3 takie samochody z automatyczną skrzynią biegów 8HP, jeden z nich miał zadeklarowany przebieg 180 000 km, a w rzeczywistości 350 000 km. Drugi samochód był w obwodzie Donieckim, a kilka dni przed jego przyjazdem do Kijowa samochód został uszkodzony przez odłamki. Trzeci wariant to 23d na 6HP.
Jednak wielu odradziło mu zakup X1 E84, więc Slava zaczął szukać X3 F25 z niższej półki rynkowej w wersji po liftingu. Po 2 tygodniach poszukiwań znalazł szarego X3 F25 bez pakietu M, samochód z silnikiem 2.0 B47, reflektorami ksenonowymi, bezkluczykowym dostępem, sportowymi fotelami i NBT EVO z szerokim ekranem.
Samochód był wystawiony na sprzedaż za 18 500$, a po kilku dniach został kupiony za 16 800$.
Problemy z wyglądem: należy pomalować przedni zderzak, rysa na całej lewej stronie, którą można wypolerować, rysy na tylnym zderzaku i pęknięcie na przedniej szybie.
Problemy techniczne samochodu: problem z klapami wirowymi, wymaga renowacji wału napędowego.
Samochód za swoją cenę w normalnej konfiguracji i dobrym stanie, doskonale nadaje się na zimę.

Comments