top of page

POTRZEBNE DLA KAŻDEGO SILNIKA DIESLA BMW! Czyszczenie i usuwanie przepustnic kolektora ssącego 2.0 diesel B47.

OP OP! Artykuł o czyszczeniu kolektora ssącego i usuwaniu przepustnic wirujących w X3 F25 z silnikiem B47.


Aby naprawić problem z przepustnicami wirującymi, najlepiej wymienić kolektor ssący, ale nasza rekomendacja to po prostu usunięcie przepustnic.


Po zdjęciu kolektora ssącego znaleziono dużo sadzy, co prowadziło do zmniejszenia mocy i wyższego zużycia paliwa. Nasza rekomendacja to czyszczenie kolektora ssącego i kanałów ssących co 80 000–100 000 kilometrów.



Kolektor ssący wysłaliśmy do czyszczenia ultradźwiękowego, przed czyszczeniem usunęliśmy przepustnice wirujące.



 



9 wyświetleń0 komentarzy

Commentaires


bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

HARMONOGRAM PRACY

 

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok

BMW SERVICE  GARAGE RACER

ADRES

 

miasto Warszawa, Brzeziny 8D

miasto Wrocław, ulica ***

miasto Kraków, ulica ***

miasto Łódź, ulica ***

miasto Poznań, ulica ***

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI
 

​+48 799 359 916
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***

bottom of page