OP OP! Dzisiaj mamy artykuł o tym, jak przyjechaliśmy na Puchar Kijowa w drag racingu, aby przetestować nasze BMW F22 M240.

W poprzednim artykule widzieliście, jakie auto kupiłem i dlaczego.
Po przyjeździe na Chajkę zgłosiłem się do 3 klas: 1) klasa - turbo, 2) klasa - napęd na wszystkie koła, 3) klasa - ET11.
Pierwszy wyścig był przeciwko F30 335 (Stage 3 - 520 KM) - 402 metry w czasie 11.28 sekundy.
Na aucie są opony Michelin Pilot Super Sport z ciśnieniem do drag racingu wynoszącym 1.5 bara.
Drugi wyścig był przeciwko Mercedesowi C63.
Trzeci wyścig był przeciwko BMW M3 F80 (750 KM) - 402 metry w czasie 11.54 sekundy.
Wnioski: aby uzyskać wynik w tym aucie na poziomie 10.9 lub 10.8 sekund, trzeba wymienić opony i felgi (koszt 2000-3000$).
Na podstawie kwalifikacji z najlepszym czasem 11.28 sekund nie przeszliśmy dalej, poza klasę ET11. Klasa ET11 to klasa, w której nie powinieneś wyjechać maksymalnie blisko 11, ale nie poniżej 11 sekund. Na zawody w klasie ET11 może zakwalifikować się tylko 8 aut, a jak się okazało, byliśmy ósmym, czyli ostatnim z liczby 11, a ponieważ byliśmy najniżej, zostaliśmy umieszczeni w tabeli turniejowej z najbardziej doświadczonym kierowcą.

Comments