OP OP! Następny artykuł o naszym BMW F22 M240i. Jak pamiętacie, w poprzednim wideo opowiadaliśmy o naszym udziale w Mistrzostwach Ukrainy w dragu i obiecywaliśmy relację z Pucharu Kijowa w dragu, więc oto nasza historia...
Po przyjeździe specjalnie niczego nie oczekiwaliśmy od tego pucharu. Przyjechaliśmy tam, aby pojeździć, rywalizować z fajnymi przeciwnikami i pokazać nasz stabilny czas.
Na Puchar Kijowa pojechaliśmy dwoma samochodami: naszym dwójką i projektem Bарабан F30 328 Stage 2+.
По приїзду ми особливо нічого не очікували від цього кубка. Ми приїхали туди покататися, зарубатися з прикольними суперниками і показати свій стабільний час.
На кубок Києва ми поїхали на 2-х авто, це наша двійка і проект Барабан F30 328 Stage 2+.
Treningowy przejazd naszej F30 328 - 13.2 sekundy. Następnie odbył się przejazd w 3. kwalifikacji, gdzie pierwszy przejazd wyniósł 13.2 sekundy, drugi przejazd 12.995 sekundy, a trzeci przejazd 13.22 sekundy.
W 2. kwalifikacji również były 3 przejazdy, gdzie pierwszy wyniósł 13.17 (rywal F30 335).
Kiedy nadszedł czas dla naszej dwójki, nie zdążyłem na przejazd treningowy i musiałem od razu przejść do kwalifikacji. Pierwszy przejazd był przeciwko M5 F90, gdzie jechałem na paliwie E25 i czas wyniósł 11.2 sekundy. Drugi przejazd zakończył się wynikiem 10.8 sekundy. Trzeci przejazd miał czas 10.6 sekundy.
Po trzech przejazdach zgłosiliśmy się do trzech klas: AWD, Unlim, ET10.
Pierwszy przejazd w klasie ET10 był przeciwko E63 AMG – wystartowałem bardzo dobrze i dotarłem na metę jako pierwszy. Drugi przejazd odbył się przeciwko M5 F90 – samochód rywala był najszybszy w tych zawodach i wyprzedził nas, nasz czas wyniósł 10.6 sekundy. Po drugim przejeździe byliśmy w walce o finał 3/4 miejsce, gdzie naszym rywalem był przerobiony AUDI 80. Po pierwszym przejeździe rywal odjechał od nas o kilka nadwozi, ale okazało się, że na starcie miał fałszywy start. W drugim przejeździe o 3/4 miejsce potrzebowaliśmy dwóch zwycięstw. Podczas drugiego przejazdu okazało się, że mamy mało paliwa, a czas wyniósł 12 sekund, ale nasz rywal znów miał fałszywy start, i zdobyliśmy dwa zwycięstwa. Tak zdobyliśmy pierwszy puchar w klasie ET10 tego dnia.
Klasa AWD, pierwszy przejazd był przeciwko E63 AMG, nasze auto jechało szybciej niż
rywal.
Drugi przejazd był z M5 F90 – rywal nas wyprzedził i osiągnął najlepszy czas.
W trzecim przejeździe znowu znaleźliśmy się w walce o 3/4 miejsce, a naszym rywalem była AUDI RS6 – w pierwszych dwóch wyścigach wygrywaliśmy, ale po zmianie linii zaliczyłem falstart w pierwszym wyścigu, a w drugim wygrała AUDI.
W klasie UNLIM pierwszy wyścig przejechaliśmy sami, ponieważ E63 AMG odpadł. W drugim wyścigu rywalizowaliśmy z M5 F90, która ponownie nas wyprzedziła. W tej klasie, jak w dwóch poprzednich, znowu znaleźliśmy się w walce o 3/4 miejsce, a naszym rywalem był tuningowany AUDI 80. Dzięki jego awarii wygraliśmy pierwszy wyścig. Do drugiego wyścigu z AUDI mieliśmy dłuższą przerwę, ponieważ musiała udać się do swoich sekretnych boksów na naprawę. W drugim wyścigu AUDI prowadziła aż do mety, ale na finiszu udało mi się ją dogonić i przejechałem linię mety szybciej. W klasie UNLIM zajęliśmy 3. miejsce.
Wnioski: w porównaniu do poprzedniego roku dostrzegam dwie przyczyny, dla których udało nam się zdobyć 3 puchary. 1 - mało rywali. 2 - udało nam się przyspieszyć o 1 sekundę.

Comments