top of page

KUPIŁEM NAJLEPSZE BMW! Projekt MARZEŃ na 1000 koni...

OP OP! Dzisiaj artykuł będzie trudny i historyczny, dotyczący zakupu mojego nowego osobistego auta oraz nowego projektu! Na początku wiosny i sezonu wszyscy kupowali sobie nowe samochody — zarówno nasi klienci, jak i nasz dział doboru samochodów znajdował auta dla naszych klientów.

Często przeglądałem AUTO.RIA, aby zobaczyć, co mogę wziąć zamiast mojej F22 M240xi.


Moje M240xi uważam za świetne, szybkie i wszechstronne auto. Lepiej od niej mogłaby być tylko BMW M2 G87 z napędem na wszystkie koła, ale niestety, obecnie są dostępne tylko w wersji z napędem na tylną oś.


Interesowała mnie również M3/M4 w nadwoziu G, z napędem na wszystkie koła.

Z F-serii M3 lub M4 nie pasują, ponieważ są one z napędem na tylną oś i pod względem mocy na Stage 2 są podobne do mojej F22. Dlatego dobre alternatywy to jedynie G80/G82 oraz M5 F90 z napędem na wszystkie koła.


Z naszym działem doboru samochodów z USA zaczęliśmy szukać interesujących opcji importu. Pierwszymi propozycjami były czerwona i biała M5 F90.

Przeglądając AUTO.RIA, często podobała mi się seria 8. Mieliśmy kilka opcji, jedną oglądaliśmy we Lwowie, ale ceny były w okolicach 80 tys. dolarów, co było dla mnie zbyt wysoką ceną za serię 8.

Później zdecydowałem się sprawdzić M4 G82. To był najlepszy wybór, ponieważ sedany G80 mi nie odpowiadają, a pełnoprzedni M4 to doskonałe kontynuacja mojej dwójki!

Po przeanalizowaniu kosztów zakupu samochodu w Ukrainie „pod klucz” i zauważeniu, że różnica w cenie była bardzo korzystna w porównaniu do cen rynkowych, postanowiliśmy zacząć szukać egzemplarzy i zabrać się do ich importu!


 

Pierwsza M4 G82: ciekawy egzemplarz w kolorze limonkowym z niewielkimi uszkodzeniami. Moja oferta wynosiła 42 tys. dolarów, a po naprawie miała kosztować około 80 tys. dolarów. Obserwując licytację, cena wzrosła powyżej 50 tys. dolarów, więc się uspokoiłem (sytuacja przypomniała mi zakup mojej F22).


 

Druga M4 G82: był uderzenie w przednią część auta, kolor nadwozia czarny, tak samo jak wnętrze. Samochód przekroczył nasz budżet.


 

M3 G80 w kolorze czarnym: została sprzedana za 46 tys. dolarów.


 

Trzecia M4 G82: biała z minimalnym uszkodzeniem. Na aukcji była opisana jako MKP, ale po dokładnym sprawdzeniu zdjęć i VIN okazało się, że ma automat.

Trzecia M4 G82: opisana jako MKP, co zwiększało nasze szanse na niższe zainteresowanie i mniejsze licytacje. Zauważono kałużę oleju pod autem, co może sugerować uszkodzony silnik (ze względu na radiator oleju). Jeśli silnik byłby w dobrym stanie, koszt naprawy wynosiłby około 80 tys. dolarów, a w przypadku zatartego silnika — 95 tys. dolarów. Na aukcji wygaliśmy samochód za 40 500 dolarów. Czas oczekiwania na auto wynosił około 2 miesięcy. Po przybyciu do naszego dostawcy zrobiono lepsze zdjęcia.


 

O 6 rano 20 września pojechałem odebrać auto. Samochód z lawety został przeładowany na holownik i przewieziony na teren serwisu. Z uszkodzeń widać było problemy z zawieszeniem i przednią częścią auta.


Kontynuacja będzie w kolejnych artykułach!


Plan na auto to osiągnąć 1000+ koni na silniku S58...




1 wyświetlenie0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Commenti


bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

HARMONOGRAM PRACY

 

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok

BMW SERVICE  GARAGE RACER

ADRES

 

miasto Warszawa, Brzeziny 8D

miasto Wrocław, ulica ***

miasto Kraków, ulica ***

miasto Łódź, ulica ***

miasto Poznań, ulica ***

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI
 

​+48 799 359 916
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***

bottom of page