OP OP! Ponieważ w naszym projekcie M4 G82 zmierzamy do Stage 3, brakuje nam dolotów, filtrów powietrza oraz usunięcia katalizatorów pośrednich.
Najpierw udałem się do znajomych rzemieślników, aby zrobić CUSTOM doloty. Dla turbin TurboSystems nie ma gotowych rozwiązań, więc zdecydowaliśmy się na wykonanie ich samodzielnie. W ciągu 2 dni zrobiono i zamontowano 2 doloty.
Również zainstalowano dwa filtry powietrza o zerowym oporze od firmy FTP.
Rura dolotowa została również wykonana samodzielnie. Spawy nie wyszły najlepiej, a rura wymaga pomalowania na czarno. Później dokonam poprawek, aby przestrzeń pod maską wyglądała jak w wersji seryjnej.
Usunięcie MIDCAT: w BMW Service Garage Kyiv (Beresteisk) usunąłem katalizatory pośrednie. Po ich usunięciu dźwięk prawie się nie zmienił.
Podstawowe elementy dla Stage 3 zostały wykonane, więc udałem się na hamownię, aby zmierzyć moc. Oprogramowania były w wersji stock, Stage 1 i Stage 2.
Pomiar STOCK:
Moc - 558 KM.
Pomiar STAGE 1 (BOOTMOD3):
Moc - 656 KM (wzrost o 30 KM).
Pomiar STAGE 2 (CUSTOM):
Moc - 722 KM (wzrost o 34 KM).
Podsumowanie: modyfikacje przyniosły całkiem dobry wzrost mocy.

Comments