top of page

Zainstalowano filtr powietrza FTP, wykonano doloty i usunięto MIDCAT w M4 G82. Wzrost mocy po tuningowych modyfikacjach wyniósł 164 KM (od 558 KM do 722 KM).

OP OP! Ponieważ w naszym projekcie M4 G82 zmierzamy do Stage 3, brakuje nam dolotów, filtrów powietrza oraz usunięcia katalizatorów pośrednich.


Najpierw udałem się do znajomych rzemieślników, aby zrobić CUSTOM doloty. Dla turbin TurboSystems nie ma gotowych rozwiązań, więc zdecydowaliśmy się na wykonanie ich samodzielnie. W ciągu 2 dni zrobiono i zamontowano 2 doloty.

Również zainstalowano dwa filtry powietrza o zerowym oporze od firmy FTP.

Rura dolotowa została również wykonana samodzielnie. Spawy nie wyszły najlepiej, a rura wymaga pomalowania na czarno. Później dokonam poprawek, aby przestrzeń pod maską wyglądała jak w wersji seryjnej.

Usunięcie MIDCAT: w BMW Service Garage Kyiv (Beresteisk) usunąłem katalizatory pośrednie. Po ich usunięciu dźwięk prawie się nie zmienił.

Podstawowe elementy dla Stage 3 zostały wykonane, więc udałem się na hamownię, aby zmierzyć moc. Oprogramowania były w wersji stock, Stage 1 i Stage 2.


 

Pomiar STOCK:

  • Moc - 558 KM.


Pomiar STAGE 1 (BOOTMOD3):

  • Moc - 656 KM (wzrost o 30 KM).


Pomiar STAGE 2 (CUSTOM):

  • Moc - 722 KM (wzrost o 34 KM).


 

Podsumowanie: modyfikacje przyniosły całkiem dobry wzrost mocy.




2 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

HARMONOGRAM PRACY

 

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok

BMW SERVICE  GARAGE RACER

ADRES

 

miasto Warszawa, Brzeziny 8D

miasto Wrocław, ulica ***

miasto Kraków, ulica ***

miasto Łódź, ulica ***

miasto Poznań, ulica ***

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI
 

​+48 799 359 916
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***

bottom of page