OP OP! Kontynuujemy naszą serię o BMW M4 G82. W tym artykule zamontujemy intercooler od firmy CSF oraz pipe charge od firmy FTP Motorsport.
Przyjechałem do BMW serwisu Połczaina w Kijowie, gdzie wypuściliśmy płyn chłodniczy z chłodnic i początkowo myśleliśmy, że uda nam się zainstalować tuningowane chłodnice bez demontażu przedniej części samochodu. Niestety, musieliśmy rozebrać przednią część pojazdu.
Uzasadnienie wymiany intercoolera: standardowe chłodzenie wystarczało dla lekkiego Stage 3 przy temperaturach do 10 stopni Celsjusza. Jednak przy 900-1000 KM latem w upalne dni zdecydowanie potrzebujemy zapasu chłodzenia.
Po dniu zainstalowaliśmy pipe charge od firmy FTP. Nie zamontowaliśmy trzeciego elementu, ponieważ nie jest on potrzebny do metanolu i nie obawiamy się, że może pęknąć.
Na obiad następnego dnia zamontowano chłodnicę CSF.
Po zainstalowaniu tych tuningowych części, następnego dnia pojechałem ścigać się z bardzo silnymi przeciwnikami, ale o tym już w kolejnych artykułach...

留言