OP OP! Trzeci artykuł o naszym projekcie BMW M4 G82. Dzień rozpoczął się od uruchomienia silnika i TAK SIĘ URUCHOMIŁ! Po uruchomieniu silnika wykonaliśmy diagnostykę komputerową, aby sprawdzić ciśnienie oleju w silniku, które było w normie.
Z wniosków: Zaoszczędziliśmy 15 tysięcy dolarów, ponieważ silnik działał prawidłowo, a ciśnienie było w normie.
Następnego dnia pojechałem po opony, ale z powodu ich braku nie udało się ich odebrać.
Z tyłu całkowicie brakowało tarczy i opony. Zamontowaliśmy nową piastę, nową tarczę hamulcową oraz nowy zacisk hamulcowy.
14 dnia przyjechał do nas używany dysk kołowy i tylna letnia opona. Później wymieniliśmy opony i zamontowaliśmy koła. W tym momencie samochód był już na chodzie. Z niewielkimi problemami wjechałem własnym napędem do warsztatu na podnośnik.
Problem z półosią rozwiązaliśmy przez wymianę łożysk i osłony z F30. Jeśli chodzi o przednią tarczę, postanowiliśmy zamówić używaną z Polski, która dotarła po 10 dniach. Wymieniliśmy wahacz, a podczas jego wymiany zamówiono także zwrotnicę.
Podczas gdy czekaliśmy na wszystkie części do przedniej części, pojawił się pomysł, aby złożyć samochód w takim stanie, w jakim jest (z uszkodzonym plastikiem).
Po 1-2 miesiącach przepakowaliśmy moje reflektory LED i zamontowaliśmy je.
Na tym etapie samochód był gotowy do jazdy. W następnym artykule pojedziemy zarejestrować samochód!

Comentarios