top of page

BMW M4 G82 - Wprowadzamy w ruch! Rozwiązujemy kluczowe problemy. Jakie są pozostałe szczegóły?

OP OP! Trzeci artykuł o naszym projekcie BMW M4 G82. Dzień rozpoczął się od uruchomienia silnika i TAK SIĘ URUCHOMIŁ! Po uruchomieniu silnika wykonaliśmy diagnostykę komputerową, aby sprawdzić ciśnienie oleju w silniku, które było w normie.

Z wniosków: Zaoszczędziliśmy 15 tysięcy dolarów, ponieważ silnik działał prawidłowo, a ciśnienie było w normie.


Następnego dnia pojechałem po opony, ale z powodu ich braku nie udało się ich odebrać.


Z tyłu całkowicie brakowało tarczy i opony. Zamontowaliśmy nową piastę, nową tarczę hamulcową oraz nowy zacisk hamulcowy.

14 dnia przyjechał do nas używany dysk kołowy i tylna letnia opona. Później wymieniliśmy opony i zamontowaliśmy koła. W tym momencie samochód był już na chodzie. Z niewielkimi problemami wjechałem własnym napędem do warsztatu na podnośnik.

Problem z półosią rozwiązaliśmy przez wymianę łożysk i osłony z F30. Jeśli chodzi o przednią tarczę, postanowiliśmy zamówić używaną z Polski, która dotarła po 10 dniach. Wymieniliśmy wahacz, a podczas jego wymiany zamówiono także zwrotnicę.

Podczas gdy czekaliśmy na wszystkie części do przedniej części, pojawił się pomysł, aby złożyć samochód w takim stanie, w jakim jest (z uszkodzonym plastikiem).

Po 1-2 miesiącach przepakowaliśmy moje reflektory LED i zamontowaliśmy je.

Na tym etapie samochód był gotowy do jazdy. W następnym artykule pojedziemy zarejestrować samochód!




5 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comentarios


bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

HARMONOGRAM PRACY

 

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok

BMW SERVICE  GARAGE RACER

ADRES

 

miasto Warszawa, Brzeziny 8D

miasto Wrocław, ulica ***

miasto Kraków, ulica ***

miasto Łódź, ulica ***

miasto Poznań, ulica ***

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI
 

​+48 799 359 916
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***

bottom of page