ОП ОП! Piąty odcinek naszego projektu BMW M4 G82. Gdy tylko mniej więcej złożyłem samochód, od razu pojechałem testować go na torze. Przed zimą i śniegiem musiałem sprawdzić go w wyścigach i pomiarach.
Na pierwsze wyścigi pojechaliśmy moją dwójką F22 M240xi Stage 3 (benzyna - 520 KM). Wyniki pokazały, że dwójka jest szybsza. Za kierownicą M4 byłem ja (70 kg), a za kierownicą dwójki był Sławek (95 kg). Podsumowanie: myślałem, że dwójka będzie dalej od M4.
Drugi wyścig:
Jaguar F-Type R (Stage 1, 5.0, 600+ KM) vs M4 G82 STOCK - z każdym wyścigiem Jaguar jechał coraz gorzej, i pod koniec wyścigów M4 zaczęło odjeżdżać. Na początku Jaguar wygrywał…
Trzeci wyścig:
BMW M2 F87 (Stage 2, slicki, wydech bez tłumików) - wynik był podobny do mojego M240xi.
Moje M4 mnie zaskoczyło. Spodziewałem się mniej mocy, ale okazało się, że po wyścigach samochód pokazał się bardzo stabilnie!
Następnego dnia po wyścigach pojechaliśmy zmierzyć moc na hamowni.
STOCK: 510-515 KM.
Śledźcie projekt, będziemy go podkręcać do 1000 KM.

Comments