OP OP! Artykuł o naszym nowym projekcie BMW E92 335i po niskiej cenie.
Ostatnie samochody Sławika były dieslami, a przed dieslami miał on benzynowe drifty, jak E30, E46, E36, ale po ich sprzedaży kupił projekt BMW F11 525d, który po pewnym czasie został pomyślnie sprzedany.
Po sprzedaży F11 nasz menedżer postanowił kupić coś szybkiego i zdecydował się na E92 335 z napędem na tylną oś, pragnąc skrzyni manualnej i również chciał znaleźć auto z pakietem M i sportowymi siedzeniami.
Pierwsze auto, które było oglądane – to E92 za 12000$, z problemem uszkodzonej skrzyni biegów i tragicznym stanem nadwozia i wnętrza.
Druga opcja była E92 za 14000$ w niebieskim kolorze, z pakietem M i podjęto decyzję o wysłaniu jej do serwisu. Po przybyciu samochodu do warsztatu, z 5 metrów zauważono bardzo złe malowanie nadwozia, kiepskie wykończenie wnętrza i nieobsłużoną część techniczną.
Trzecia opcja miała niepozorne ogłoszenie – E92 za 10000$, po przyjeździe samochodu do warsztatu na kontrolę przed zakupem, podczas oględzin zauważono, że auto jest w niezłym stanie i podjęto decyzję o jego zakupie! Auto zostało kupione za 9000$.
Z niuansów dotyczących auta: była rysa na przednim zderzaku i uszkodzona przednia lampa oraz rysa na tylnym zderzaku, właściciela to nie martwiło, ponieważ już były zakupione inne zderzaki i progi w komplecie.
Wnętrze: w aucie zamontowane są sportowe siedzenia, szeroki monitor, wytarty sportowy kierownica.
Silnik: w naszym egzemplarzu zamontowany jest silnik N54, który miał zregenerowane turbosprężarki (które znowu ciekną), wymienione 3 wtryski (jeszcze 3 sztuki trzeba będzie wymienić), zamontowana nowa pompa paliwowa, zbiornik płynu wspomagania cieknie, została wymieniona pokrywa zaworów.

Modyfikacje w aucie: drugiego dnia po zakupie auta zamówiono DOWN PIPE, Intercooler. Podczas instalacji DOWN PIPE N54 odkryto, że tam już są zainstalowane DOWN PIPE ze sportowymi katalizatorami, więc zainstalowano tylko Intercooler. Następnie skrzynia biegów została oprogramowana chipem xHP.
Pomiar 100-200 km/h (bez jakichkolwiek modyfikacji) – pokazał czas 11.7 sekund.
Pomiar 100-200 km/h (po instalacji Intercoolera i xHP) – pokazał czas 10.5 sekund.
Plany na auto: zaprogramować chip tuning silnika Stage 2+, zmiana wyglądu zewnętrznego (pakiet M), instalacja felg i innego zawieszenia, możliwa będzie instalacja manualnej skrzyni biegów i blokada tylnego dyferencjału, zmiana kierownicy i foteli kubełkowych.
Wyjeżdżając na tor, samochód dostarczył mnóstwo emocji, brakowało hamulców i była wielka chęć zainstalowania innego zawieszenia.

ความคิดเห็น