top of page

Proces budowy DRIFT-projektu, BMW E92 335i | Część 3

  • Zdjęcie autora: dimadmutrenko21
    dimadmutrenko21
  • 9 lis 2024
  • 1 minut(y) czytania

OP OP! Trzeci artykuł o BMW E92 335, w które zainwestowano dużo pieniędzy i wykonano wiele modyfikacji.


Zmiany w zawieszeniu:

Zainstalowano coilover oraz przednie wahacze z BMW M3. Różnice w wahaczach: w M3 na poprzecznym wahaczu znajduje się kulowa, a nie silentblock, a także różnią się długością.

Po modyfikacjach zawieszenia odbył się wyjazd na tor, podczas którego wykonano kilka treningowych driftów, co dało mnóstwo emocji, a ustawienia zawieszenia pozostały te same.



Zmiany wnętrza:

Dekoracyjne drewno zostało owinięte folią, a także zamontowano kierownicę M.


Po 6 miesiącach użytkowania auta, Sławek przejechał 4000 kilometrów i zauważył, że kierownica kręci się ciężko, dlatego wymieniono pompę, zbiornik i płyn wspomagania kierownicy.


W samochodzie zrobiono wszystko, co było zaplanowane, zawieszenie stało się twardsze, wykonano kompleks prac i obecnie nie ma żadnych uwag do auta.





Comments


Kontakt

bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

BMW SERVICE  GARAGE RACER

HARMONOGRAM PRACY

ADRES

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok
bottom of page