top of page

Proces budowy DRIFT-projektu, BMW E92 335i | Część 3

OP OP! Trzeci artykuł o BMW E92 335, w które zainwestowano dużo pieniędzy i wykonano wiele modyfikacji.


Zmiany w zawieszeniu:

Zainstalowano coilover oraz przednie wahacze z BMW M3. Różnice w wahaczach: w M3 na poprzecznym wahaczu znajduje się kulowa, a nie silentblock, a także różnią się długością.

Po modyfikacjach zawieszenia odbył się wyjazd na tor, podczas którego wykonano kilka treningowych driftów, co dało mnóstwo emocji, a ustawienia zawieszenia pozostały te same.


 

Zmiany wnętrza:

Dekoracyjne drewno zostało owinięte folią, a także zamontowano kierownicę M.


Po 6 miesiącach użytkowania auta, Sławek przejechał 4000 kilometrów i zauważył, że kierownica kręci się ciężko, dlatego wymieniono pompę, zbiornik i płyn wspomagania kierownicy.


W samochodzie zrobiono wszystko, co było zaplanowane, zawieszenie stało się twardsze, wykonano kompleks prac i obecnie nie ma żadnych uwag do auta.


 



1 wyświetlenie0 komentarzy

Comments


bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

HARMONOGRAM PRACY

 

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok

BMW SERVICE  GARAGE RACER

ADRES

 

miasto Warszawa, Brzeziny 8D

miasto Wrocław, ulica ***

miasto Kraków, ulica ***

miasto Łódź, ulica ***

miasto Poznań, ulica ***

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI
 

​+48 799 359 916
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***

bottom of page