OP OP! Trzeci artykuł o BMW E92 335, w które zainwestowano dużo pieniędzy i wykonano wiele modyfikacji.
Zmiany w zawieszeniu:
Zainstalowano coilover oraz przednie wahacze z BMW M3. Różnice w wahaczach: w M3 na poprzecznym wahaczu znajduje się kulowa, a nie silentblock, a także różnią się długością.
Po modyfikacjach zawieszenia odbył się wyjazd na tor, podczas którego wykonano kilka treningowych driftów, co dało mnóstwo emocji, a ustawienia zawieszenia pozostały te same.
Zmiany wnętrza:
Dekoracyjne drewno zostało owinięte folią, a także zamontowano kierownicę M.
Po 6 miesiącach użytkowania auta, Sławek przejechał 4000 kilometrów i zauważył, że kierownica kręci się ciężko, dlatego wymieniono pompę, zbiornik i płyn wspomagania kierownicy.
W samochodzie zrobiono wszystko, co było zaplanowane, zawieszenie stało się twardsze, wykonano kompleks prac i obecnie nie ma żadnych uwag do auta.

Comments