top of page

Jak NIE należy tego robić!!! BMW E92 335i już na MTP

  • Zdjęcie autora: dimadmutrenko21
    dimadmutrenko21
  • 9 lis 2024
  • 1 minut(y) czytania

OP OP! Czwarty artykuł o BMW E92 335i, teraz z manualną skrzynią biegów!


Zmiany zewnętrzne:

Dodano progi jak w M3, pojawił się shadow line, zamontowano oryginalne felgi APEX, a tylny zderzak został wymieniony na M-TECH z chińskim dyfuzorem.


Przed felgami APEX zamontowano inne koła, które w ogóle nie pasowały do samochodu.



Zmiany techniczne: Zainstalowano manualną skrzynię biegów.


Zmiany we wnętrzu: Folia we wnętrzu została poprawiona przez lakierowanie na czarny połysk, kierownica została obszyta alcantarą, pasy bezpieczeństwa przeszły na żółty kolor, a selektor skrzyni biegów został wymieniony.


Jak w wielu silnikach N54, pojawiły się przerwy zapłonu, więc wymieniono pozostałe 3 wtryskiwacze, wymieniono moduł sterujący pompą paliwa oraz samą pompę paliwa.



Instalacja manualnej skrzyni biegów zamiast automatycznej:

Zakupiono manualną skrzynię biegów z silnika N54 z kołem zamachowym. Manualna skrzynia jest dwukrotnie większa niż skrzynia N52 i ma ten sam rozmiar co automatyczna N54 6HP. Po zamontowaniu manualnej skrzyni nie było potrzeby wymiany wału napędowego. Dodatkowo zrobiono spawanie dyferencjału.


Po 10 miesiącach posiadania samochodu i 10 000 kilometrach przebiegu w auto zostało zainwestowane jego pełna wartość…



Modyfikacje zawieszenia:

Dla lepszej stabilności zawieszenia zamontowano silentblocki z M3, a tylna stabilizator z BMW E93 został wymieniony.


Wyniki:

Auto ma świetny wygląd, rewelacyjne wnętrze, dobry zapas mocy, doskonale zestrojone zawieszenie i prowadzenie – co dostarcza właścicielowi mnóstwo emocji.





Commentaires


Kontakt

bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

BMW SERVICE  GARAGE RACER

HARMONOGRAM PRACY

ADRES

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok
bottom of page