OP OP! Czwarty artykuł o BMW E92 335i, teraz z manualną skrzynią biegów!
Zmiany zewnętrzne:
Dodano progi jak w M3, pojawił się shadow line, zamontowano oryginalne felgi APEX, a tylny zderzak został wymieniony na M-TECH z chińskim dyfuzorem.
Przed felgami APEX zamontowano inne koła, które w ogóle nie pasowały do samochodu.

Zmiany techniczne: Zainstalowano manualną skrzynię biegów.
Zmiany we wnętrzu: Folia we wnętrzu została poprawiona przez lakierowanie na czarny połysk, kierownica została obszyta alcantarą, pasy bezpieczeństwa przeszły na żółty kolor, a selektor skrzyni biegów został wymieniony.
Jak w wielu silnikach N54, pojawiły się przerwy zapłonu, więc wymieniono pozostałe 3 wtryskiwacze, wymieniono moduł sterujący pompą paliwa oraz samą pompę paliwa.
Instalacja manualnej skrzyni biegów zamiast automatycznej:
Zakupiono manualną skrzynię biegów z silnika N54 z kołem zamachowym. Manualna skrzynia jest dwukrotnie większa niż skrzynia N52 i ma ten sam rozmiar co automatyczna N54 6HP. Po zamontowaniu manualnej skrzyni nie było potrzeby wymiany wału napędowego. Dodatkowo zrobiono spawanie dyferencjału.
Po 10 miesiącach posiadania samochodu i 10 000 kilometrach przebiegu w auto zostało zainwestowane jego pełna wartość…
Modyfikacje zawieszenia:
Dla lepszej stabilności zawieszenia zamontowano silentblocki z M3, a tylna stabilizator z BMW E93 został wymieniony.
Wyniki:
Auto ma świetny wygląd, rewelacyjne wnętrze, dobry zapas mocy, doskonale zestrojone zawieszenie i prowadzenie – co dostarcza właścicielowi mnóstwo emocji.

Comentarios