OP OP! Drugi artykuł o BMW E92 335. Po omówieniu pomiarów mocy i zmian zewnętrznych…
Wygląd zewnętrzny: W samochodzie zamontowano przedni zderzak M-look, zimowe felgi w stylu 160, nakładki na lusterka w stylu M3 oraz karbonowy bagażnik.
Wnętrze: Drewniane elementy dekoracyjne zostały oklejone folią, a kierownica M z łopatkami została zamontowana.
Część techniczna: Samochód jest w pełni serwisowany, wymieniono świece, wtryskiwacze, układ podciśnienia i wiele innych elementów.
Tuning: Zamontowano intercooler, rury z katalizatorami sportowymi, usunięto wtórne katalizatory oraz wgrano program xHP do skrzyni biegów.
Pomiar osiągów (na mapie, z którą zakupiono auto):
100-200 km/h – 10.06 sekundy
0-100 km/h – 5.4 sekundy
Pomiar mocy na hamowni:
– 380 KM (na mapie, z którą zakupiono auto)
– 319 KM (na mapie fabrycznej)
– 395 KM (MHD Stage 2+)
Na mapie STAGE 2+ pomiar 100-200 km/h dał wynik – 9.65 sekundy.

Comments