OP OP! Dziś mamy artykuł o BMW F10 550i.
W tym samochodzie zamontowany jest silnik o pojemności 4.4 z dwoma turbosprężarkami (N63n).
Samochód wyposażony jest w przedni zderzak M, oświetlenie LED oraz pakiet shadow line. W aucie zainstalowano opcję domykania drzwi.
Samochód z 2016 roku, ma przebieg 82 000 km, a wyposażenie jest bardzo bogate, więc łatwiej powiedzieć, czego w tym aucie brakuje: masażu foteli, tylnej integralnej belki i tylnego klimatyzatora. Pojemność bagażnika robi wrażenie, a jako prawdziwy właściciel N63 tam znajduje się litr oleju do uzupełnienia :)
Samochód wyposażony jest w pełny system asystentów: kontrola pasa ruchu, adaptacyjny tempomat, panel LED (6WB), kierownica M, skórzana tapicerka NAPPA, komfortowe fotele i sportowy selektor automatycznej skrzyni biegów!
WYDAŁY:
Przy przebiegu 65 000 km usunięto katalizatory, zainstalowano 2 downpipe i oprogramowano na EURO 2. Ogólnie w zakresie serwisowania: przeprowadzono naprawy zawieszenia oraz podstawowy serwis.
SILNIK:
Serce tego auta jest potężne i imponujące, ale występują stałe problemy z rysami w cylindrach, zużywaniem oleju, wstawkami oraz blokadą silnika. Jeśli kupujesz takie auto, musisz być gotowy na koszt remontu silnika w idealnym stanie, który wyniesie 8000 €.
MULTIMEDIA:
Zainstalowana jest najwyższa wersja systemu multimedialnego NBT oraz kamery dookólne (ale w F10 kamery mają 270°, a nie 360°).
AUTO Z USA:
Samochód został zakupiony na aukcji w USA, z uszkodzeniami prawego przedniego błotnika i przednich drzwi pasażera.
WARTOŚĆ SAMOCHODU:
Koszt samochodu dla klienta po przywróceniu z USA był dość wysoki, na aukcji został zakupiony za 15 000 $.
PORÓWNANIE Z 528i I 535i:
Ten samochód nie może być porównywany z 535i ani 528i; można go porównać tylko z M5 F10. Różnica polega na skrzyni biegów: w 550i jest to ZF, podczas gdy w M5 F10 zamontowano DCT. M5 posiada również reduktor z blokadą dyferencjału oraz układ hamulcowy ///M. To główne różnice oprócz silników N63 (550i) i S63 (M5).
WRAŻENIA Z JAZDY:
Samochód jest bardzo komfortowy, miękki, z dobrą zwrotnością i świetną izolacją akustyczną!
POMIARY NA DRAGY:
0-100 km/h – 5,18 s
100-200 km/h – 13,38 s
0-200 km/h – 18,56 s

Comments