OP OP! Kontynuujemy artykuły o naszym BMW F10 535i. Ostatnim razem samochód ponownie trafił do warsztatu BMW Left Bank Garage Racer. Kilka dni później przyjechałem do serwisu.
W filtrze oleju czasami pojawiały się wióry.
Zainstalowaliśmy pipe charge.
Zainstalowaliśmy również intercooler.
Po wykonanych pracach kupiłem pakiet map i wlałem Stage 2 od bootmod. Przejechawszy kilka kilometrów od serwisu, samochód się przegrzał. Po chwili postoju, auto ostygło i wróciłem do warsztatu BMW Garage Racer.
Wykonaliśmy diagnostykę komputerową i po kilku godzinach problem został rozwiązany. Przyczyną był problem z wtyczką na pompę.
Następnie udaliśmy się na stanowisko i zaczęliśmy mierzyć moc na Stage 2. Występowały duże spadki mocy w cylindrach 2, 3 i 5.
Moc wyniosła 362 konie mechaniczne.
Po przeprowadzeniu testów na stanowisku, auto udało się do warsztatu BMW Garage Racer Left Bank, gdzie wymieniono 3 wtryskiwacze BOSCH. Po wymianie zatankowaliśmy pełen bak 100-oktanowego paliwa i ponownie przystąpiliśmy do pomiaru mocy na stanowisku. Moc wyniosła 365 koni mechanicznych, ale spadki pozostały na poziomie 4-7 stopni w kilku cylindrach.
Ponieważ mieliśmy problemy z spadkami kąta zapłonu, zablokowaliśmy rurkę KVGK.
Pomiar przyspieszenia km/h:
100-200 - 13,75 s (najlepszy wynik)
0-100 - 4,7 s (najlepszy wynik)
Logi były bardzo złe...

コメント