top of page

Dlaczego BMW F10 535i N55 nie jedzie? Diagnostyka, naprawy, znowu inwestujemy pieniądze :)

OP OP! Artykuł o naszym projekcie BMW F10 535i.


Kiedy po raz kolejny jechałem z serwisu trasą, na gorąco nasłuchiwałem stuków. Później ten dźwięk słyszeliśmy na gorąco w serwisie, dlatego nie spieszyliśmy się z wykonaniem Stage. Z czasem samochód przejechał kilka tysięcy kilometrów, a dźwięk się nie nasilił.


 

Byłem w Kijowie i wstąpiłem na hamownię, aby zmierzyć moc w wersji Stock. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, moc wyniosła 246 koni mechanicznych.


Po pomiarach pojechaliśmy na naszą stację w Kijowie, aby ustalić, gdzie zniknęła moc.



Wymieniliśmy pompę z termostatem, świece zapłonowe, cewki i przewód chłodnicy. Po wykonanych pracach na Berestejskiej pojechaliśmy na hamownię. W drodze na hamownię zmierzyłem czas 0-100 km/h, a wynik poprawił się o prawie 0,8 sekundy. Było - 7,97 s, a teraz - 7,22 s.



Wynik po minimalnej naprawie jeszcze bardziej mnie zaskoczył – zmierzyliśmy moc 242 konie mechaniczne.



Następnego dnia po pomiarach znowu przyjechałem na Berestejską. Wymieniliśmy regulator ciśnienia, a samochód przyspieszył od 0 do 100 km/h w 6,3 s. Ponownie pojechałem na hamownię, gdzie samochód pokazał 297 koni mechanicznych. Tak oto w kilku krokach odzyskaliśmy prawie oryginalną moc.






4 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bmw-sto-kyiv-garage-racer-logo.png

HARMONOGRAM PRACY

 

Poniedziałek-Piątek  8:00-18:00
Sobota — 8:00-14:00

PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • Telegram
  • Whatsapp
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok

BMW SERVICE  GARAGE RACER

ADRES

 

miasto Warszawa, Brzeziny 8D

miasto Wrocław, ulica ***

miasto Kraków, ulica ***

miasto Łódź, ulica ***

miasto Poznań, ulica ***

KONTAKT W CELU KOMUNIKACJI
 

​+48 799 359 916
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***
+48 *** *** ***

bottom of page