OP OP! Artykuł o pomiarach i testach samochodu w wersji stockowej i Stage 1. Jak pamiętacie, w poprzednim artykule uzyskaliśmy na hamowni moc zbliżoną do standardowej, wynoszącą 297 KM, ale nie przeprowadziliśmy testów drogowych.
Pomiar przyspieszenia STOCK:
0-100 km/h - 6,34 s (najlepszy wynik)
100-200 km/h - 19,26 s (najlepszy wynik)
Przyjechaliśmy do Odessy służbowo i nadarzyła się okazja na przejażdżkę na 6 kilometrze!
Wyścigi z rywalami w wersji stockowej:
Pierwszy rywal: Infiniti Q50 (320HP+) vs F10 535 (297HP) - przegraliśmy 4 wyścigi...
Drugi rywal: BMW E60 530d (338HP, ST1.5) vs F10 535 (297HP) - E60 bardzo blisko nas jechała.
Trzeci rywal: BMW F10 530d (350HP, ST1) vs F10 535i (297HP) - na starcie byliśmy na równi, ale w trakcie 530d nas wyprzedzała.
Czwarty rywal: BMW F10 535d (380HP, ST1.5) vs F10 535i (297HP) - 535d znacznie wyprzedzała nas.
Piąty rywal: BMW F30 328i (245HP) vs F10 535i (297HP) - z tym rywalem prawie zawsze utrzymujemy równą prędkość.
Wnioski: Na stockowej wersji F10 z napędem na wszystkie koła, samochód nie jest zbyt konkurencyjny.
Po wyścigach w wersji stockowej, zdecydowaliśmy się na instalację Stage 1 od bootmod. Bezpośrednio po instalacji chipa zmierzyłem samochód na hamowni.
Na hamowni uzyskaliśmy wynik 341 KM, bez downpipe.
Pomiar przyspieszenia STAGE 1:
0-100 km/h - 5,5 s100-200 km/h - 15,65 s
Wyścigi z rywalami w wersji Stage 1:
Pierwszy rywal: BMW E60 530d (338HP, ST1.5) vs F10 535i (340HP) - samochody jadą bardzo równo.
Drugi rywal: BMW F10 530d (350HP, ST1) vs F10 535i (340HP) - w pierwszym wyścigu rywal miał dużą przewagę, ale w drugim wyścigu po 100 km/h rywal zaczął tracić, mimo że w dalszym ciągu utrzymywał przewagę, ale już nie tak dużą.
Trzeci rywal: BMW F10 535d (380HP, ST1.5) vs F10 535i (340HP) - samochód rywala bardzo blisko nas jechał.
Czwarty rywal: Infiniti Q50 (320HP+) vs F10 535i (340HP) - z miejsca jesteśmy na równi, ale na wyższych prędkościach Infiniti nas wyprzedza, również podczas jazdy.
W następnym artykule zamontujemy downpipe w F10!

Comments